خانهاخبار
اپل استارتاپ Mobeewave را خریداری کرد؛ آیا صنعت پرداخت با موبایل دگرگون خواهد شد؟

اپل استارتاپ Mobeewave را خریداری کرد؛ آیا صنعت پرداخت با موبایل دگرگون خواهد شد؟

استارتاپ Mobeewave که در حوزه پرداخت موبایلی فعالیت می‌کند، توسط کوپرتینویی‌ها خریداری شد.
۱۳۹۹/۵/۱۱

پرداخت پول این روزها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کمپانی اپل با اطلاع از این موضوع، به تازگی استارتاپ Mobeewave که در این زمینه فعالیت می‌کند را خریداری کرده است. این استارتاپ سیستمی را طراحی کرده است که با برخورد یک کارت اعتباری یا یک تلفن هوشمند با اسمارت فونی دیگر، عملیات پرداخت انجام خواهد شد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا از آیفون خود، بدون بهره گیری از سخت‌افزاری خاص، پرداخت‌ها را به آسانی انجام دهید.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل مبلغی معادل 100 میلیون دلار را برای خرید این استارتاپ پرداخته است. تکنولوژی Mobeewave به صورت کامل با NFC سازگار است که این فناوری در مودم آیفون‌های جدید قرار گرفته است.

آن چنان که در وب‌سایت Mobeewave آمده است، انجام تراکنش‌های بانکی به آسانی وارد کردن مبلغ مورد نظر و برخورد یک کارت اعتباری مجهز به تکنولوژی NFC با پشت بدنه تلفن همراه شما است.

image

 

بد نیست بدانید که کوپرتینویی‌ها، کل تیم Mobeewave شامل تمامی پرسنل مشغول در آن را به استخدام خود درآورده‌اند که کارها و امور مربوطه را از همان مقر اصلی در شهر مونترال کانادا انجام می‌دهند. مسئولان اپل، خرید Mobeewave را با بیان عبارت زیر، تأیید کرده‌اند:

ما در طول زمان‌های مختلف، شرکت‌های کوچک را خریداری می‌کنیم و هیچ گونه اطلاعاتی در مورد اهداف یا نقشه‌های خود پیرامون این خریدها را به صورت عمومی عنوان نخواهیم کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، خرید این استارتاپ به کمپانی اپل کمک می‌‌کند تا با شرکت‌هایی مانند Square به رقابت بپردازد. عنوان یاد شده به کاربران آیفون این امکان را می‌دهد تا از طریق سخت افزار مربوطه، مبلغ یا اعتبار مورد نظر خود را دریافت کنند.

نظر شما در مورد این تکنولوژی چیست؟ آیا با وجود پیشرفت دنیای فناوری، تصور می‌کنید روزی بتوانیم از این سرویس در کشورمان استفاده کنیم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)