خانهاخبار
اولین تصویر پیکسل 4a گوگل منتشر شد

اولین تصویر پیکسل 4a گوگل منتشر شد

گوشی هوشمند Pixel 4a گوگل دوشنبه به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۵/۱۱

اگر پیگیر اخبار حوزه فناوری باشید، مطمئنا می‌دانید که گوگل قصد دارد تا روز د و شنبه سوم آگوست مصادف با سیزدهم مرداد ماه از گوشی هوشمند میان رده خود با نام Pixel 4a رونمایی کند. اخیرا شایعات زیادی پیرامون این محصول در رسانه‌های خبری منتشر شده و تصاویر نسبتا زیادی نیز از آن در سایت‌ها درز پیدا کرده است. اما امروز سایت Spigen که برند معتبری در حوزه تولید لوازم جانبی به حساب می‌آید، تصویر با کیفیت و مفهومی از پیکسل 4a را به نمایش گذاشته است.

در قسمت بالایی گوشی Pixel 4a شاهد یک حفره دایره‌ای شکل (Punch hole) هستیم که محل قرارگیری دوربین سلفی است. به نظر می‌رسد که محل قرارگیری و سبک طراحی آن در مقایسه با Pixel 4 XL بهتر و کاربردی تر شده است.

سازندگان قاب گوشی‌های هوشمند معمولا بر اساس طرح پروتوتایپ محصول نهایی نسبت به طراحی کیس‌های خود در مدل‌های متنوع اقدام می‌کنند. به همین دلیل است که در این تصویر، شاهد قرارگیری مدل سفید رنگ درون قاب Spigen هستیم که پیش‌تر پروژه ساخت چنین محصولی منتفی شده است. پس از آن، نوبت به رنگ Barely Blue رسید که از میان انتخاب‌ها حذف شود و حالا تنها رنگ مشکی برای این محصول باقی مانده است.

image

 

برند اسپیگن همان طور که اشاره شد، از اعتبار زیادی برخوردار است و شانس این که محصول نهایی با چیزی که در تصویر می‌بینید تفاوت داشته باشد، بسیار کم بوده و در حد صفر است.

متأسفانه در این تصویر، شاهد تمامی زوایای گوشی هوشمن دپیکسل 4a گوگل نیستیم. اما از ظاهر آن پیداست که با یک محصول خوب و مقاوم روبرو هستیم. چرا که وان پلاس نود که به تازگی شاهد رونمایی و عرضه آن بودیم، نتوانسته عملکرد خوبی در حوزه مقاومت از خود نشان داده و برخی کاربران نیز از ایرادات عجیب در نمایشگر آن شدیدا شاکی هستند.

حفره ایجاد شده در بالای نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی و حاشیه‌های نسبتا کم اطراف نمایشگر، می‌تواند برگ برنده پیکسل 4a در مقابل iPhone SE 2020 به حساب آید.

پیش بینی می‌شود که Pixel 4a گوگل به پردازنده Snapdragon 730 مجهز باشد و اخیرا در تست بنچمارک، شاهد عملکرد خیره کننده آن بودیم. از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به نمایشگر 5.8 اینچی OLED، دوربین اصلی 12 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده نیز بر دوش باتری 3080 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

بر اساس یکی از گزارش‌ها، یکی از مدل‌های پیکسل 4a با 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 349 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و به این ترتیب مدل 64 گیگابایتی طبیعتا قیمتی ارزان‌تر خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)