خانهاخبار
نسخه جهانی اوپو Reno4 Pro و اوپو واچ معرفی شدند

نسخه جهانی اوپو Reno4 Pro و اوپو واچ معرفی شدند

اوپو امروز در مراسمی از نسخه جهانی تلفن هوشمند Reno4 Pro و ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این محصولات قرار است با تفاوت‌هایی نسبت به نسخه چینی وارد بازار بین‌المللی شوند.
۱۳۹۹/۵/۱۰

اوپو ماه گذشته در چین از دو تلفن هوشمند به‌نام‌های Reno4 و Reno4 Pro رونمایی کرد. حالا امروز نوبت به رونمایی از نسخه بین‌المللی Reno4 Pro رسیده که ابتدا به بازار هند می‌رود و کمی با نسخه چینی آن متفاوت است. نسخه چینی این گوشی با کمک چیپست اسنپدراگون 765G از 5G پشتیبانی می‌کرد، اما نسخه امروز با اسنپدراگون 720G از راه می‌رسد و فقط از 4G پشتیبانی می‌کند.

image

اوپو رینو ۴ پرو درست مثل اوپو فایند ایکس ۲ پرو از شارژ سریع ۶۵ واتی برخوردار است تا بتوانید باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را ظرف ۳۶ دقیقه از صفر تا صد شارژ کنید. رینو ۴ پرو نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. این پنل از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی این صفحه به ۱۱۰۰ نیت می‌رسد و کنتراست آن ۵۰۰۰۰۰۰:۱ است.

image

اوپو حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر رینو ۴ پرو قرار داده است. در قاب عقب این گوشی دوربین چهارگانه‌ای وجود دارد که لنز اصلی آن سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 است. در کنار این لنز، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تک‌رنگ ۲ مگاپیکسلی هم وجود دارد. علی‌رغم آن‌که سنسور اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است، ولی می‌تواند تصاویری با حداکثر رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی تهیه کند. از دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توانیم به فیلم‌برداری اسلوموشن 960fps و فیلترهای رنگی اشاره کنیم. دوربین جلو نیز سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی است که درون حفره‌ای در گوشه سمت چپ صفحه قرار دارد.

image

ضخامت رینو ۴ پرو فقط ۷.۷ میلی‌متر است و بدنه آن از شیشه مشجر ساخته شده. بخش مربوط به ماژول دوربین تنها بخش از رینو ۴ پرو است که پرداخت براق دارد و بیرون‌زدگی هر لنز نیز جداست. اوپو رینو ۴ پرو در تاریخ ۱۵ مرداد به بازار می‌آید و قیمت آن برای مدل پایه ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی ۴۶۸ دلار است. اوپو اعلام کرده که این دستگاه را در ماه‌های آتی به سایر بازارها هم عرضه می‌کند.

Oppo Watch

این شرکت همچنین امروز از نسخه Wear OS ساعت هوشمند خود برای بازار جهانی رونمایی کرد. این ساعت در چین از نسخه خاصی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کرد، اما طبیعی است که در بازارهای غربی از سیستم عامل شناخته‌شده‌تری بهره بگیرد. ساعت هوشمند اوپو یکپارچگی نزدیکی با سرویس‌های گوگلی از جمله Fit، اسیستنت و Pay دارد و امکان دسترسی به هزاران اپلیکیشن پلی استور را فراهم می‌کند.

image

اوپو واچ مجهز به تراشه Wear 3100 کوآلکام است و از هم‌پردازنده Ambiq Micro Apollo3 کمک می‌گیرد. ساعت اوپو GPS داخلی دارد و به‌همراه ۱ گیگابایت رم + ۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. دستگاه مذکور در دو اندازه ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری به بازار می‌آید. مدل ۴۱ میلی‌متری از بلوتوث ۴.۲، وای‌فای، و BLE پشتیبانی می‌کند. اندازه صفحه این مدل ۱.۶ اینچ است و از رزولوشن ۳۲۰ در ۳۶۰ بهره می‌برد. منبع انرژی این نسخه یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که تا ۲۴ ساعت برای مصارف روزانه و تا ۱۴ روز در حالت صرفه‌جویی در انرژی دوام می‌آورد.

مدل ۴۶ میلی‌متری ساعت اوپو به‌صورت مستقل از LTE پشتیبانی می‌کند. این دستگاه نمایشگری ۱.۹ اینچی با رزولوشن ۴۰۲ در ۴۷۶ دارد که حداکثر روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. فریم هر دو نسخه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده ولی فقط نسخه بزرگ‌تر بدنه سرامیکی دارد. این دستگاه در حالت هوشمند می‌تواند تا ۳۰ ساعت دوام بیاورد و در حالت صرفه‌جویی عمر باتری ۴۳۰ میلی‌آمپر ساعتی آن به ۲۱ روز می‌رسد.

image

هر دو نسخه اوپو واچ در مقابل آب مقاوم است و از شارژ سریع VOOC پشتیبانی می‌کند تا ظرف ۷۵ دقیقه بتوانید باتری را شارژ کنید. این ساعت هوشمند قادر به ردیابی ۲۴ ساعته ضربان قلب، پایش خواب و فعالیت‌های ورزشی است. مدل ۴۶ میلی‌متری این دستگاه در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می‌شود و با قیمت ۳۶۹ یورو از ماه اکتبر به بازار بریتانیا می‌رود. مدل ۴۱ میلی‌متری در سه رنگ مشکی، طلاییِ صورتی و نقره‌ای عرضه می‌شود و با قیمت ۲۲۹ یورو از تاریخ ۳ سپتامبر به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)