خانهاخبار
جان پراسر: آیفون 12 و آیپد جدید در ماه اکتبر عرضه می‌شوند

جان پراسر: آیفون 12 و آیپد جدید در ماه اکتبر عرضه می‌شوند

امروز در گزارشی دیگر اعلام شد که اپل احتمالا آیفون 12 و آیپد جدید خود را به‌خاطر تاخیر در فرآیند تولید در ماه اکتبر روانه بازار می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۹

افشاگر معروف اسرار اپل، جان پراسر، امروز در مطلبی اعلام کرده که مدل‌های جدید آیفون ۱۲ و آیپد جدید در ماه اکتبر عرضه می‌شوند. پیش‌تر شایعات متعددی تخمین زده بودند که همه یا برخی از مدل‌های آیفون ۱۲ دیرتر از زمان همیشگی‌شان عرضه خواهند شد. اپل معمولا پرچمداران خود را در ماه سپتامبر عرضه می‌کند، اما مشکلاتی که ویروس کرونا برای جهان به وجود آورده باعث شده که تولید این محصول به تاخیر بیفتد.

کوآلکام امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که عرضه محصولات 5G یکی از همکاران آن‌ها با کمی تاخیر انجام خواهد گرفت. این مسئله احتمالا به آیفون‌های اپل اشاره دارد. کوپرتینویی‌ها پارسال با کوآلکام به توافق رسیدند تا این شرکت مودم 5G پردازنده تلفن‌های هوشمندشان را بسازد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که عرضه آیفون ۱۲ با چه مقدار تاخیر مواجه می‌شود، اما اپل می‌تواند محصولات خود را در ماه سپتامبر معرفی کرده و بعد مثل آیفون XR سال ۲۰۱۸، دستگاه‌ها را در زمان دیگری به بازار روانه کند. ماه اکتبر یکی از محتمل‌ترین پنجره‌های زمانی برای پیش‌بینی زمان عرضه این محصولات است، چون کوآلکام نیز اعلام کرده که تاخیر در تولید این محصولات آن‌قدرها زیاد نخواهد بود.

پراسر به این نکته اشاره‌ای نکرده که کدام یک از مدل‌های آیپد قرار است مدل جدیدی دریافت کند، ولی شایعاتی وجود دارد که از تولید آیپد پرو جدید با نمایشگر mini-LED حکایت می‌کند. با این حال، اکثر منابع گفته‌اند که این تبلت تا سال ۲۰۲۱ وارد بازار نخواهد شد. آیپد پرو همین امسال به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده، اما هنوز مدل جدیدی برای آیپد مینی، آیپد ایر و آیپد ارزان‌قیمت این شرکت معرفی نشده است.

گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد اپل در حال کار روی آیپد ایر ۱۱ اینچی با نمایشگر تمام صفحه و حسگر اثر انگشتی زیر صفحه نمایش است. اگر این گزارش‌ها صحیح باشد، می‌توانیم منتظر به‌روزرسانی مهمی برای آیپد ایر باشیم.

پراسر پیش‌تر به‌درستی بخشی از برنامه‌های اپل را فاش کرده بود، اما اطلاعات غلطی مثل تغییر نام iOS به iPhoneOS یا تصاویر نادرستی از AirPower را به اشتراک گذاشته بود که هیچ‌کدام به حقیقت نپیوستند. با این حال، هنوز برای نتیجه‌گیری قطعی زود است و باید صبر کنیم تا ببینیم گزارش‌های بعدی درباره برنامه‌های اپل چه می‌گویند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)