خانهاخبار
تاخیر در عرضه سرفیس نئو تایید شد

تاخیر در عرضه سرفیس نئو تایید شد

مایکروسافت با ایجاد تغییری در وب‌سایت سرفیس نئو تایید کرد که این تبلت دوصفحه‌ای در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار نخواهد شد.
۱۳۹۹/۵/۹

مایکروسافت بالاخره تایید کرد که سرفیس نئو نمی‌تواند مطابق برنامه قبلی در انتهای سال جاری میلادی روانه بازار شود. این شرکت قبلا گفته بود که سرفیس نئو به سال ۲۰۲۰ نمی‌رسد و حالا حذف عبارت «عرضه در تعطیلات سال ۲۰۲۰» از وب‌سایت این محصول تایید می‌کند که تبلت دوصفحه‌ای این شرکت تاخیر می‌خورد.

پیش‌تر در وب‌سایت سرفیس نئو اعلام شده بود که مایکروسافت این دستگاه را در تعطیلات پایان سال جاری میلادی به بازار می‌فرستد، اما این عبارت حالا حذف شده و همین اتفاق می‌تواند تاییدگر تاخیر در عرضه تبلت مایکروسافت در پنجره زمانی اعلام‌شده باشد.

عجیب است که این همه مدت طول کشیده تا پس از اعلام مدیر محصول سرفیس، پانوس پانای، مبنی بر تاخیر در عرضه سرفیس نئو در ماه مه، این کمپانی حالا عبارت مذکور را از وب‌سایت خود حذف کرده است. او در آن اطلاعیه گفته بود که ویندوز ۱۰ ایکس ابتدا بر روی دستگاه‌های دوصفحه‌ای منتشر نمی‌شود، بلکه مایکروسافت آن را روی لپ‌تاپی با یک نمایشگر عرضه خواهد کرد.

پانای گفته بود: «ما با همکاری شرکای تولیدکننده خود به ارزیابی زمان مناسب برای عرضه دستگاه‌های دوصفحه‌ای به بازار ادامه خواهیم داد.» به عبارت دیگر، مایکروسافت تایید کرده بود که سرفیس نئو در تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه نمی‌شود، ولی به‌طور مستقیم از این دستگاه اسم نبرده بود.

مایکروسافت هنوز اعلام نکرده که سرفیس نئو را در چه تاریخی روانه بازار می‌شود، ولی با توجه به شایعات انتظار نداریم که این تبلت را تا اواسط سال ۲۰۲۱ یا حتی دیرتر ببینیم. در حال حاضر اطلاعات موثقی برای گمانه‌زنی در این باره وجود ندارد و باید منتظر گزارش‌ها و اخبار آتی باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)