خانهاخبار
رندرهای جدید گلکسی بادز لایو نگهدارنده‌های سیلیکونی آن را نشان می‌دهند

رندرهای جدید گلکسی بادز لایو نگهدارنده‌های سیلیکونی آن را نشان می‌دهند

به‌تازگی چند رندر جدید از هدست جدید سامسونگ منتشر شده که این محصول را از زوایای مختلف نشان می‌دهد و حالا می‌توانیم Wing Tip آن را ببینیم.
۱۳۹۹/۵/۹

در چند روز اخیر اطلاعات زیادی درباره ایرباد بی‌سیم بعدی سامسونگ منتشر شده است، اما جریان این گزارش‌ها تمامی ندارد و به‌تازگی چند تصویر تازه از این محصول به سطح اینترنت راه پیدا کرده که گلکسی بادز لایو را از زاویه‌های مختلفی نشان می‌دهد. رندرهای امروز این دستگاه را در رنگ‌های مشکی و برنزی به تصویر می‌کشد و نگهدارنده سیلیکونی آن را که پیش‌تر در راهنمای این محصول فاش شده بود، به ما نشان می‌دهد.

پر واضح است که گلکسی بادز لایو از طراحی منحصر به فردی استفاده می‌کند. این دستگاه حتی از نظر کیس شارژر نیز کمی با گلکسی بادز و گلکسی بادز پلاس متفاوت است، چون محصولات قبلی سامسونگ کیس بیضی‌شکل‌تری داشتند، ولی کیس گلکسی بادز لایو مربعی‌تر است. با این حال، کارکرد این کیس مشابه مدل‌های قبلی است؛ یعنی ایربادها با کمک نیروی مغناطیس درون آن قرار گرفته و شارژ می‌شوند. این کیس با کمک چراغ LED و رنگ‌های قرمز، زرد و سبز نشان می‌دهد که میزان شارژ دستگاه چقدر است.

image

گلکسی بادز لایو پیش‌تر به‌دلیل مناسبی با نام Galaxy Beans یا «گلکسی لوبیایی» شناخته می‌شد. چون ظاهر این محصول شبیه لوبیاست و سامسونگ باید چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشته باشد تا بتواند محصولی را با این طراحی به‌شکلی بسازد که برای گوش اکثر افراد مناسب باشد. البته کره‌ای‌ها به همین منظور از نگهدارنده‌های سیلیکونی کمک گرفته‌اند، ولی فقط زمان معلوم می‌کند که این دستگاه چقدر می‌تواند داخل گوش بماند و قابلیت حذف نویز فعال آن تا چه اندازه کاربردی است.

گلکسی بادز لایو رسما چهارشنبه هفته آینده در مراسم آنپکد سامسونگ، همراه با گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۲، گلکسی واچ ۳ و گلکسی تب S7 از راه می‌رسد. نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا قصدی برای خرید آن دارید؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)