خانهاخبار
کد OxygenOS از وجود میان‌رده بعدی وان پلاس خبر داد

کد OxygenOS از وجود میان‌رده بعدی وان پلاس خبر داد

وب‌سایت XDA در کد OxygenOS اشاره به محصولی را پیدا کرده که می‌تواند همان تلفن هوشمند میان‌رده بعدی وان پلاس باشد.
۱۳۹۹/۵/۸

وان پلاس چندی پیش بالاخره پس از مدت‌ها از میان‌رده جدید خود یعنی وان پلاس نورد رونمایی کرد. اما حالا به‌نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار روی موبایل اقتصادی دیگری است. وب‌سایت XDA-Developers با موشکافی کدهای OxygenOS 10.5 اشاره به محصولی با شماره مدل SM6350 را پیدا کرده است. این شماره در واقع مربوط به پردازنده جدید کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۶۹۰ است.

اسنپدراگون ۶۹۰ اولین تراشه 5G از سری اسنپدراگون ۶۰۰ به‌حساب می‌آید که طراحی هشت هسته‌ای (شامل ۲ هسته کورتکس A77 و ۶ هسته کورتکس A55) دارد و توان گرافیکی آن ۶۰ درصد بیشتر از اسنپدراگون ۶۷۵ است. تراشه مذکور از نوع شبکه زیر ۶ گیگاهرتز 5G پشتیبانی می‌کند.

افزون بر این، تیم XDA اشاراتی به موبایل بعدی این شرکت با اسم رمز Billie را پیدا کرده که دارای چهار شماره مدل است. این شماره‌ها شامل BE2025, BE2026, BE2028 و BE2029 می‌شود. البته XDA تاکید می‌کند که وجود این چهار شماره به معنای این نیست که لزوما باید منتظر چهار مدل مجزا باشیم، چون این تفاوت‌ها می‌تواند مربوط به مناطق جغرافیایی و مسائل مشابه باشد.

وب‌سایت XDA-Developers همچنین باور دارد که اسم رمز Billie می‌تواند به آهنگ‌ساز مشهور بیلی آیلیش اشاره داشته باشد، زیر این شرکت قبلا هم از نام آهنگ‌سازان دیگر از جمله Avicii، موسیقی‌دان فقید سوئدی، استفاده کرده بود.

این نخستین باری نیست که شایعه‌ای درباره موبایلی از برند وان پلاس با اسنپدراگون ۶۹۰ شنیده می‌شود. پیش‌تر تلفن هوشمندی با همین پردازنده در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده بود، اما همان طور که می‌دانیم بنچمارک‌ها به‌راحتی قابل دستکاری هستند. با این وجود، حالا ترکیب این خبر با بنچمارک قبلی می‌تواند احتمال وجود این دستگاه را قوی‌تر کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)