خانهاخبار
نام و طراحی دوربین سلفی در تصویر زنده گلکسی زد فولد 2 فاش شد

نام و طراحی دوربین سلفی در تصویر زنده گلکسی زد فولد 2 فاش شد

مطابق تصویر زنده‌ای که از گلکسی زد فولد 2 منتشر شده، می‌توانیم یک بار دیگر تایید نام این دستگاه و البته طراحی دوربین سلفی آن را ببینیم.
۱۳۹۹/۵/۸

نسل دوم گلکسی فولد هفته آینده معرفی می‌شود. حالا چند روز مانده به مراسم رونمایی از این دستگاه تصویر زنده‌ای از آن منتشر شده که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد. مطابق تصویری که توسط مکس‌واین باخ در وب‌سایت Naver فاش شده است، عکسی زنده از گلکسی زد فولد ۲ را می‌بینیم که یک بار دیگر نام جدید این دستگاه را تایید می‌کند.

این تصویر همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ در گلکسی زد فولد ۲ از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده کرده است. البته مشاهده این حفره به خاطر کیفیت نه‌چندان مطلوب عکس کمی دشوار است، اما به‌راحتی می‌توانید ببینیم که دیگر خبری از ناچ قبلی نیست و با کمی دقت متوجه می‌شوید که حفره سلفی در مرکز بخش سمت راست نمایشگر قرار گرفته است.

می‌توانیم امیدوار باشیم که در یک هفته باقی مانده تصاویر بیشتر از این گوشی تاشو منتشر شود. با این حال، اگر چنین اتفاقی نیفتد، در نهایت چهارشنبه هفته آینده ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران با گلکسی زد فولد ۲ و سایر محصولات پنج‌گانه رویداد آنپکد ملاقات می‌کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)