خانهاخبار
دفترچه راهنمای گلکسی بادز لایو با ارائه اطلاعات جدید منتشر شد

دفترچه راهنمای گلکسی بادز لایو با ارائه اطلاعات جدید منتشر شد

این بار خود سامسونگ رسما دفترچه راهنمای گلکسی بادز لایو را منتشر کرده و در این راهنما اطلاعات جالبی درباره هدست جدید کره‌ای‌ها در دسترس قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۵/۸

پس افشای قابلیت‌های گلکسی بادز لایو در اپلیکیشن Gear Wearables، حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قافیه را واگذار کرده و رسما دفترچه راهنمای این هدست بی‌سیم را به اشتراک گذاشته است. اگر قصد خرید این محصول را دارید، اکنون می‌توانید با رفتن به وب‌سایت رسمی این شرکت بخش راهنمای Galaxy Buds Live را مطالعه کنید.

در این راهنما اطلاعات زیادی درباره گلکسی بادز لایو وجود دارد، ولی یکی از نکات قابل توجه اشاره به نگهدارنده سیلیکونی دستگاه است. سامسونگ توصیه کرده که به منظور جلوگیری از اذیت شدن گوش باید از این نگهدارنده سیلیکونی استفاده کنید. گلکسی بادز لایو با شماره مدل SM-R180 عرضه می‌شود.

image

وزن هر گوشی این دستگاه ۵.۶ گرم خواهد بود و از درایورهای ۱۲ میلی‌متری استفاده می‌کند که توسط AKG بهینه‌سازی شده است. بادز لایو ۲ میکروفن داخلی و ۱ میکرفن همیشه روشن خارجی خواهد داشت. سنسورهای این دستگاه شامل سنسور لمسی، شتاب‌سنج، مجاورت و سنسور Hall است. عمر باتری گلکسی بادز لایو برای مکالمات ۴.۵ ساعت است و برای پخش موسیقی اگر از حذف نویز فعال استفاده کنید این زمان به ۵.۵ ساعت می‌رسد، اما اگر حذف نویز فعال را خاموش کنید می‌توانید ۷.۵ ساعت موسیقی بشنوید.

همان طور که گفتیم این هدست علاوه بر حذف نویز فعال (ANC) قابلیتی به نام میکروفن همیشه روشن (AOM) هم دارد که با فعال بودن این دو قابلیت به کمک کیس شارژر می‌توانید به ۲۰ ساعت پخش موسیقی دسترسی پیدا کنید. اما اگر ANC و AOM را غیرفعال کنید، عمر باتری شما مجموعا به ۲۸ ساعت می‌رسد.

نگهدارنده سیلیکونی گلکسی بادز لایو در سه اندازه ارائه می‌شود. کیس شارژر دستگاه از درگاه USB-C و فناوری شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند. اگر گوشی‌ها را به مدت ۳ دقیقه در شارژ قرار دهید می‌توانید ۳۵ دقیقه با آن‌ها آهنگ گوش کنید. گلکسی بادز لایو در سه رنگ مشکی، سفید و برنزی عرضه می‌شود و به گفته مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA قیمت آن ۱۸۹ یورو خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مانی

۱۴۰۱/۹/۱۱
سلام من بادز لایو توی جیب شلوارم توی ماشین لباسشویی بوده الان دو تا سنسور تو و بیرونش روشن نمیشه و حس گر خود بادز هم کار نمیکنه و شارژ هم نمیشه میخواستم ببینم چیکار کنم