خانهاخبار
خرید و قیمت لوازم جانبی آیفون se2020

خرید و قیمت لوازم جانبی آیفون se2020

عصر تکنولوژی طی یک دهه گذشته انقلابی را در زمینه گوشی های هوشمند و همچنین تولید ساعتهای هوشمند به وجود آورده و با استفاده از پیشرفت تکنولوژی و علم روز امکانات و آپشن های زیادی را به این دو وسیله ضروری عصر حاضر افزوده است، طوریکه شما به راحتی می توانید از طریق گوشی هوشمند خود همچون دوربین عکاسی عکس های با کیفیت با تنظیمات دلخواه بگیرید و یا برنامه های مختلفی را نصب و همچون یک گیمر حرفه ای بازی های متنوعی را بسته به علاقه خود انجام و اوقات فراغت خود را پر کنید.
۱۳۹۹/۵/۷

image

 

ساعت اپل واچ سری 5 یک کالا لوکس به شمار می رود که امکانات گسترده ای را در اختیار شما به ویژه در حوزه سلامتی و ورزش قرار می دهد، طوریکه به راحتی می توانید ضربان قلب خود را گوش و با آن شنا کنید و یا به کوهنوردی بروید، دارای قطب نما و GPS و کلی امکانات دیگر است. اپل یا آیفون از برندهای معتبر جهانی به شمار می رود که در زمینه تولید گوشی های هوشمند، ساعت و دیگر لوازم جانبی فعالیت می کند. اگر چنانچه قصد خرید کابل شارژ و گوشی آیفون se2020 یا ساعت هوشمند اپل واچ سری 5 را دارید با ما تماس بگیرید.

 

قیمت خرید کابل شارژ آیفون

 

image

 

 

یکی از مشکلات کاربرانی که از گوشی آیفون استفاده می کنند خرابی مکرر کابل شارژ گوشی است که علاوه بر ضرر مادی مشکلاتی را نیز ایجاد می کند و این بیشتر به دلیل استاندارد نبودن کابل شارژی است که استفاده می کنند، چرا که بازار امروز بازار کپی اجناس با کیفیت بسیار پایین به شمار می رود به این صورت که از اصل محصول که از کیفیت بالایی برخوردار است شرکتهای کوچک کپی برداری و با نام آن شرکت محصولی را عرضه می کنند که پس از مدتی به دلیل افت پایین کیفیت از کار می افتد به همین دلیل استفاده از کابل اصلی شارژ توصیه می شود. به هنگام خرید کابل شارژ آیفون توجه داشته باشید که کابل اورجینال بسیار نرم است که به راحتی خم و باز می شود بدون آنکه جای آن باقی بماند، از سوی دیگر قیمت آن از نوع تقلبی گرانتر است، در کابل اصلی علامت MFI حک شده است که به راحتی خوانده می شود.

کابل شارژ از لوازم جانبی اصلی به شمار می رود که بدون آن امکان شارژ وجود ندارد و اگر وسیله الکترونیکی شما شارژ نشود دیگر قابل استفاده نیست، توجه داشته باشید که استفاده از کابل شارژ اصلی قدرت نگهداری و ماندگاری شارژ را تا حدود زیادی افزایش می دهد چرا که به طور کامل و به صورت واقعی باطری را پر می کند که از قدرت شارژ بالایی برخوردار است و طی یک ساعت باطری خالی شما را به طور صد در صد پر می کند. علاوه بر شارژ از کابل گوشی می توانید برای انتقال اطلاعات از گوشی به کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کنید.

 

قیمت خرید ساعت هوشمند اپل واچ سری 5

 

image

 

 

این ساعت هوشمند از جمله لوازم لوکس به شمار می رود که مدلهای مختلفی را شامل می شود. شرکت اپل یا آیفون یکی از برندهای معتبر جهانی است که سری جدیدی از ساعت هوشمند خود را با نام ساعت اپل واچ سری 5 روانه بازار مصرف نموده است که امکانات و آپشن های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد که می توان به ترکیب رنگی متنوع برای آقایان و بانوان، شیشه مقاوم از جنس یاقوت، ضد آب و مقاوم در برابر آب تا عمق بیش از 40 متر، صفحه نمایش لمسی، باطری قدرتمند، کیفیت ساخت و ... اشاره نمود.

در ساخت این محصول از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. از ویژگی بارز این محصول نسبت به نمونه های قبلی داشتن قطب نما به همراه صفحه نمایشی لمسی همیشه روشن است. برای خرید اپل واچ سری 5 با ما تماس بگیرید. توجه داشته باشید ساعت هوشمند اپل مدلهای مختلفی را شامل می شود که از آن جمله می توان به دو مدل سرامیکی و تیتانیومی موجود در بازار اشاره نمود که هر یک از این مدلها خود به زیر مجموعه های دیگری تقسیم می شوند.

اپل واچ هوشمند سری 5 به عنوان ابزار سلامتی شناخته می شود که امکانات قابل ملاحضه ای را برای سلامتی در ورزش در اختیار شما قرار می دهد، طوریکه دارای سنسور تشخیص ضربان قلب به همراه جی پی اس داخلی است که بسیار دقیق کار می کند، از سوی دیگر به دلیل جنس مقاومی که دارد می توانید بدون آنکه ساعت خود را از دستتان در بیاورید ورزش های سخت را انجام و یا به شنا بپردازید. دارای حافظه داخلی 32 گیگابایت، سیستم عامل WatchOS ، قابلیت تشخیص آلودگی هوا و ... کلی برنامه دیگر است.

 

 

 

قیمت خرید کابل شارژ متناسب با دستگاه شما

 

image

 

 

کابل های محصولات آیفون در اکثر موارد برای شارژدهی به گوشی و آیپد و آیپاد مناسب است. این در حالی است که بسیاری تصور میکنند میتوانند در موارد ضروری، به عنوان مثال گوشی خود را با کابل دیگر وسایل هوشمند اپل شارژ کنند. اما این باور اشتباه است !! زیرا میزان جریان آمپری که از هر شارژر به دستگاه شما فرستاده میشود متفاوت است و بعد از گذشت مدتی ممکن است باعث خرابی باطری شود. لذا بهتر است تا برای هر یک از دستگاه های خود کابل شارژی جداگانه و مناسب داشته باشید؛ برای گوشی تلفن همراه، ساعت هوشمند، ایرپاد، آیپد، مک بوک و ... .

برای اطلاع از قیمت کابل شارژها و خرید کابل شارژ میتوانید به فروشگاه دارابی استور مراجعه کنید. فروشگاه دارابی استور به دلیل قیمت مناسب و پایین نسبت به رقبای خود و همچنین سود کم، هدف را برای جلب و رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود نهاده است. با خرید از دارابی استور  تا 10 روز مهلت تست و تعویض با گارانتی را دارید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)