خانهاخبار
باتری ۴۷۰۰ میلی آمپری گوشی Moto G9 Plus گواهینامه Tuv Rheinland را دریافت کرد

باتری ۴۷۰۰ میلی آمپری گوشی Moto G9 Plus گواهینامه Tuv Rheinland را دریافت کرد

قیمت احتمالی گوشی Moto G9 plus موتورولا پیش‌تر توسط یکی از فروشگاه‌های آنلاین لو رفته بود.
۱۳۹۹/۵/۸

قیمت احتمالی گوشی Moto G9 plus موتورولا پیش‌تر توسط یکی از فروشگاه‌های آنلاین لو رفته بود. این گوشی حتی چندی پیش گواهینامه EEC را دریافت کرد. بنابراین با توجه به این اخبار، احتمال می‌رود گوشی Moto G9 Plus به زودی معرفی شود. هم اکنون نیز خبری جدیدی در دست است که نشان می‌دهد گوشی Moto G9 plus در وبسایت TUV Rheinland رویت شده و با دو شماره مدل XT2087-1 و XT2087-2 شناخته می‌شود.
وبسایت TUV Rheinland نشان می‌دهد که ظرفیت باتری و سرعت شارژ گوشی Moto G9 Plus توسط سازنده چه مقدار تعیین شده است. در صفحه مربوط به این گوشی باتری با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی آمپری و سرعت شارژ ۳۰ واتی به چشم می‌خورد. وجود دو شماره مدل مختلف می‌تواند حاکی از آن باشد که ما قرار است شاهد دو مدل باشیم که یکی از آن‌ها بالطبع Moto G9 معمولی است و دیگری مدل Moto G9 Plus خواهد بود.
پیش‌تر نیز این گوشی گواهینامه EEC را دریافت کرده بود که در آن به رم اجرایی ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره شد. اگر به تعداد گواهینامه‌های اعطا شده به این گوشی توجه کنید، می‌توان دریافت که تاریخ معرفی این گوشی بسیار نزدیک است. البته امکان دارد موتورولا بدون هیچ مراسمی، گوشی Moto G9 Plus را در بازارهای کلیدی خود عرضه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)