خانهاخبار
گوشی ناشناس شیائومی امتیاز فوق‌العاده‌ای در بنچمارک Antutu به ثبت رساند

گوشی ناشناس شیائومی امتیاز فوق‌العاده‌ای در بنچمارک Antutu به ثبت رساند

یک گوشی ناشناس از برند شیائومی با شماره مدل M2007J1SC توانسته است امتیاز فوق‌العاده ۶۷۸,۰۰۰ را در بنچمارک Antutu به ثبت برساند.
۱۳۹۹/۵/۸

یک گوشی ناشناس از برند شیائومی با شماره مدل M2007J1SC توانسته است امتیاز فوق‌العاده ۶۷۸,۰۰۰ را  در بنچمارک Antutu به ثبت برساند. برای اینکه بیشتر به اهمیت این رقم پی ببریم، باید یادآوری کنیم گوشی asus ROG Phone 3 با اجرا کردن حالت X mode  و فعال نمودن فن خنک کننده تنها توانسته امتیاز ۶۲۱,۰۰۰ را ثبت کند که در میان گوشی‌های معرفی‌شده، این رقم بالاترین امتیاز محسوب می‌شود.

image


طبق اطلاعاتی که از منبع فاش کننده این خبر در دست است، گوشی مذکور از پردازنده اورکلاک شده snapdragon 865+ استفاده نمی‌کند و در عوض از نسخه قدیمی‌تر snapdragon 865 بهره می‌برد.
به طور معمول بنچمارک نمی‌تواند این دو پردازنده را از یکدیگر تشخیص دهد زیرا هر دو چیپست از یک نماد شناسایی استفاده می‌کنند بنابراین ما بیش از این وارد این موضوع نمی‌شویم.
اما سوال اصلی این است که این محصول ناشناس، کدام گوشی آتی شیائومی خواهد بود؟ با توجه به شماره مدل M2007J1SC، به نظر می‌رسد که این دیوایس از سری خانواده Mi 10 باشد. Lei jun، مدیرعامل شرکت شیائومی چندی پیش تیزری انتشار داد که در آن مشخصات پرچمدار آتی این شرکت در آن ذکر شده بود و این احتمال را بالا می‌برد که این گوشی ناشناس، پرچمدار جدید شیائومی باشد و از طرفی دیگر این گوشی می‌تواند Mi 10 pro Plus باشد که پیش‌تر شایعات بسیاری در رابطه با آن منتشر شده است.

image


مدیرعامل شیائومی هنگام نمایش تیزر تایید کرد که پرچمدار آتی از اسپیکرهای استریو، رفرش ریت بالای صفحه نمایش، اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر ، جک هدفون، پورت مادون قرمز، خنک‌سازی پیشرفته، پشتیبانی از زوم ۳۰ برابری، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری، موتور پیشرفته ویبره با قابلیت x-axis و شارژ وایرلس بهره خواهد برد.
با ترکیب مشخصات ذکر شده می‌توان به قدرت گوشی Mi 10 pro Plus پی برد که قرار است اولین گوشی شیائومی باشد که از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری به همراه شارژ وایرلس و شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده کند. بنابر شایعات منتشرشده تاریخ معرفی این گوشی در ماه آگوست خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)