خانهاخبار
گلکسی M01 Core با قیمت 75 دلار معرفی شد

گلکسی M01 Core با قیمت 75 دلار معرفی شد

موبایل اقتصادی جدید سامسونگ با نام گلکسی M01 Core رسما برای بازار هند معرفی شد. این گوشی نمایشگری 5.3 اینچی با رزولوشن +HD دارد.
۱۳۹۹/۵/۷

با معرفی گلکسی M01 Core، سامسونگ حالا سه محصول از خانواده گلکسی M01 دارد که با نام‌های گلکسی M01، گلکسی M01s و گلکسی M01 Core در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. جدیدترین محصول این شرکت از تاریخ ۸ مرداد در هند عرضه می‌شود و قیمت پایه آن ۷۵ دلار خواهد بود.

مطابق دستورالعمل‌های گوگل، هر تلفن هوشمندی که ۱ گیگابایت رم داشته باشد باید با اندروید ۱۰ گو ادیشن به بازار بیاید و گلکسی M01 Core نیز در همین دسته‌بندی قرار می‌گیرد. این گوشی نمایشگری ۵.۳ اینچی با رزولوشن +HD، پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی مدیاتک MT6739 و دوربینی ۸ مگاپیکسلی دارد. گلکسی M01 Core انرژی خود را از یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

این گوشی NFC ندارد اما از LTE، بلوتوث ۵.۰، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و GPS بهره می‌برد. دوربین جلوی گلکسی M01 Core لنزی ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی می‌تواند ۱ یا ۲ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد، ولی در صورتی که مدل ۲ گیگابایتی آن را بخواهید باید ۸۵ دلار پول بپردازید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)