خانهاخبار
کارمندان گوگل تا تابستان سال بعد از خانه کار خواهند کرد

کارمندان گوگل تا تابستان سال بعد از خانه کار خواهند کرد

به‌سبب تداوم شرایط ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، مدیرعامل گوگل از کارمندان این شرکت خواسته که تا ماه ژوئیه سال 2021 از داخل خانه کارهای خود را انجام دهند.
۱۳۹۹/۵/۷

کووید-۱۹ چند ماه پیش میلیون‌ها نفر را از شرکت‌ها و دفاتر تجاری به خانه فرستاد، اما موج دوم ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از شرکت‌ها به فکر استراتژی جدیدی برای کارمندان خود باشند. نشریه وال استریت ژورنال امروز در گزارشی اعلام کرده که گوگل از کارمندان خود خواسته تا به‌خاطر کووید-۱۹ تا تابستان سال ۲۰۲۱ از خانه به کار خود ادامه دهند.

گوگل در ابتدا اوایل امسال کارمندان خود را به خانه فرستاد، اما در نظر داشت که تا تاریخ ۶ ژوئیه دفاتر خود را بازگشایی کند. با این حال، ماه ژوئیه رو به پایان است و هنوز نمی‌توان تاریخ دقیقی برای بازگشت کارمندان به محل کار تعیین کرد. مطابق گزارش امروز، مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای، شخصا از کارمندان این شرکت خواسته که حداقل تا ماه ژوئیه سال آینده از داخل خانه به کارهایشان ادامه دهند.

این تصمیم به‌دنبال گفتگو با سایر مسئولان رده‌بالای گوگل اتخاذ شده و در نهایت پیچای را قانع کرده که عده‌ای از کارمندان این شرکت ممکن است نتوانند در این شرایط به‌خوبی از فرزندان خود مراقبت کرده و به آن‌ها آموزش بدهند. این برنامه ظاهرا تاکنون فقط با گروه کوچکی از کارمندان گوگل به‌اشتراک گذاشته شده، ولی احتمالا تا فردا تمامی کارمندان در جریان آن قرار خواهند گرفت. این استراتژی شعب مختلف این شرکت در کشورهای مختلف از جمله بریتانیا، هند، برزیل و غیره را هم تحت پوشش قرار می‌دهد.

گوگل پیش‌تر اعلام کرده بود که اکثر کارمندان می‌توانند به‌موجب همه‌گیری کووید-۱۹ تا پایان سال ۲۰۲۰ از داخل خانه کار کنند، اما حالا این استراتژی تغییر کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا وظایف خود را تا تابستان سال بعد از داخل خانه انجام دهند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)