خانهاخبار
تصویری از رنگ جدید ایکس باکس سری ایکس لو رفت

تصویری از رنگ جدید ایکس باکس سری ایکس لو رفت

بر اساس تصویری که از وب‌سایت ردیت منتشر شده، کنترلر نسل بعدی کنسول مایکروسافت را در رنگی می‌بینیم که پیش‌تر مشاهده نشده بود.
۱۳۹۹/۵/۷

مایکروسافت در اواخر سال جاری میلادی حداقل از یک مدل ایکس باکس جدید رونمایی می‌کند که ایکس باکس سری ایکس نام دارد. این دستگاه اساسا دارای همان سخت‌افزار پلی استیشن ۵ است و طبیعتا باید قیمت مشابهی داشته باشد. مایکروسافت و سونی به‌زودی باید از قیمت کنسول‌های نسل بعدی خود پرده بردارند، چون قیمت و تاریخ عرضه تنها اطلاعات نامعلوم درباره دو کنسول موردانتظار طرفداران است. 

اما در این میان شاید مایکروسافت غافل‌گیری دیگری در نظر داشته باشد که آن را در هفته‌های آتی رو کند. طبق گزارش‌ها، انتظار داریم که کنسول ارزان‌تری به نام ایکس باکس سری S از سوی مایکروسافت شود که حتی قیمت پایین‌تری نسبت به پلی استیشن ۵ دیجیتال داشته باشد. حالا تصویری از راه رسیده که می‌تواند حاکی از ارائه رنگی متفاوت برای این کنسول باشد.

image

مایکروسافت تاکنون فقط نسخه مشکی ایکس باکس سری ایکس را به کاربران نشان داده و خبری از رنگ دیگری برای این دستگاه نبوده است. کنترلر این کنسول هم مشابه بدنه دستگاه در رنگ سیاه معرفی شد، در نتیجه همه انتظار داشتند که رنگ سیاه رنگ مایکروسافت برای نسل نهم باشد.

سونی که چند هفته پیش از PS5 پرده‌برداری کرد، این کنسول را با رنگ سفید به نمایش گذاشت. از آن‌جایی که ژاپنی‌ها قبلا کنترلر پلی استیشن ۵ را با رنگ سفید نشان داده بودند، پیش‌بینی می‌شد که خود دستگاه نیز رنگ مشابهی داشته باشد.

اکنون تصویر زیر در فضای اینترنت به اشتراک درآمده که نسخه جدیدی از کنترلر ایکس باکس نسل بعد را نشان می‌دهد. این کنترلر هم مثل دوآل‌سنس سونی می‌تواند نشانگر عرضه دستگاهی با رنگ سفید باشد. با این حال، فعلا مشخص نیست که کنترلر حاضر برای ایکس باکس سری ایکس در نظر گرفته شده یا سری اس؛ شاید هم هر دو کنسول بتوانند با این دسته کار کنند.

image

تصویر بالا اولین بار در وب‌سایت ردیت به اشتراک گذاشته شد، ولی فرستنده به‌سرعت پست و اکانت خود را از دسترس خارج کرد. با این حال، همان طور که می‌دانید وقتی اطلاعاتی در اینترنت ظاهر شد دیگر به‌راحتی نمی‌توان آن را از روی این شبکه گسترده پاک کرد. بر همین مبنا، کاربران نسخه‌های ذخیره‌شده تصویر را به اشتراک گذاشتند.

به‌گزارش وب‌سایت Thurrott، این تصویر در یک مهمانی در خانه یکی از کارمندان مایکروسافت گرفته شده است. فردی که این عکس را منتشر کرده همان میزبان مهمانی بوده که ظاهرا فرزند کارمند مایکروسافت است. با این حال، گزارش مذکور کمی ابهام‌برانگیز است، چون در شرایط حاضر که ویروس کرونا دوباره بسیاری از کشورها را درگیر کرده بعید به نظر می‌رسد که افراد به‌راحتی مهمانی بگیرند.

ولی ظاهر خود کنترلر به نظر واقعی و غیرجعلی است. در ادامه تصویری از نسخه مشکی کنترلر ایکس باکس سری ایکس را می‌بینید تا بتوانید مقایسه‌ای بین این دو نسخه داشته باشید. همان طور که مشاهده می‌شود، تفاوتی بین این دو دستگاه وجود ندارد.

image

با پایان ماه ژوئیه، سونی و مایکروسافت کم‌کم باید به فکر اعلام تاریخ عرضه و قیمت کنسول‌های نسل بعدی خود باشند. به محض شروع فرآیند پیش‌خرید دقیقا معلوم می‌شود که هر کنسول در چه رنگ‌ها و با چه کنترلرهایی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)