خانهاخبار
تصویر زنده پنل 5.4 اینچی آیفون 12 لو رفت

تصویر زنده پنل 5.4 اینچی آیفون 12 لو رفت

کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو به‌تازگی تصویری از صفحه نمایش آیفون 12 اپل را منتشر کرده است. این دستگاه برای اولین بار از نمایشگر با اندازه 5.4 اینچی استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۶

اپل امسال برای اولین بار در سری آیفون ۱۲ از اندازه نمایشگری استفاده می‌کند که تاکنون آن را در پرچمداران خود به کار نبرده است. مدل ۵.۴ اینچی آیفون که با اسم ساده آیفون ۱۲ شناخته می‌شود از طرحی مشابه آیفون ۱۱ بهره می‌برد که لبه‌هایی شبیه آیفون ۴ و ناچی کوچک‌تر از آیفون سال قبل خواهد داشت. اندازه این دستگاه کمی کوچک‌تر از آیفون SE 2020 با نمایشگر ۴.۷ اینچی است، چون SE حاشیه‌های بسیار زیادی دارد.

آیفون ۱۲ بین آیفون SE، آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی قرار می‌گیرد، اما توان بسیار بیشتری نسبت به آیفون SE خواهد داشت. اگر می‌خواهید بدانید این نمایشگر چه شکلی است، افشاگری به نام Seekdevice در شبکه اجتماعی چینی ویبو به‌تازگی تصویری را از خط تولید پنل‌های این دستگاه منتشر کرده که صفحه نمایش ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ را نشان می‌دهد.

همان‌طور که می‌بینید پنل این دستگاه نسبتا کوچک به نظر می‌رسد. افشاگر این تصویر که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد می‌گوید که کاربران به‌راحتی می‌توانند با یک دست از این پنل استفاده کنند. مطابق گزارش‌ها، آیفون ۱۲ احتمالا به نمایشگری ۵.۴ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۰۷۹ در ۹۶۰ مجهز خواهد شد. ابعاد خود دستگاه ۱۳۱ در ۶۴ میلی‌متر خواهد بود.

image

این گوشی از چیپست ۵ نانومتری A14 بایونیک استفاده می‌کند و با دوربینی دوگانه عرضه می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. شایعات می‌گویند که ظرفیت باتری این گوشی ۲۲۲۷ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و قیمت آن چیزی در حدود ۶۴۹ تا ۷۴۹ دلار اعلام می‌شود.

اخیرا مشخص شد که توسعه قابلیت زوم دیجیتال iOS 14 برای دستگاه‌های ۵.۸ اینچی مثل آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو می‌تواند به معنای آمادگی اپل برای عرضه گوشی‌هایی با فرم فاکتور کوچک‌تر باشد. همان طور که گفتیم، رزولوشن احتمالی نمایشگر ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ برابر ۲۰۷۹ در ۹۶۰ پیکسل خواهد بود، در حالی که نمایشگر ۵.۸ اینچی آیفون X یا XR و ۱۱ از رزولوشن ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ پیکسل استفاده می‌کرد.

رزولوشن صفحه نمایش ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ تراکمی معادل ۴۲۴ پیکسل بر هر اینچ را به وجود می‌آورد که بالاتر از استاندارد نمایشگرهای رتیناست، در نتیجه آیفون ۱۲ می‌تواند صفحه باکیفیت‌تری نسبت به مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ مکس داشته باشد. البته باید صبر کنیم تا ببینیم مدل مکس دوباره با صفحه +HD به بازار می‌آید یا نه.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۵/۷
نرخ نوسازی ۶۰ آخه؟?
الان همه شرکتا دارن از ۱۲۰ و ۱۴۴ دم می‌زنن، این حالا تازه با افتخارم میگه ۶۰هرتز
کوپری‌ها باید عدالت رو رعایت میکردن برای نسخه‌ی پایه هم ۱۲۰ رو لحاظ می‌کردن. نه فقط پرومکس.
اینا حقه‌های جیب‌خالی کنن
این حقه‌ها را از ایرانسل یاد گرفتن. میگه تو که میخوای ۲۸هزار تومن بدی به فلان گیگ، شش‌هزار بذار روش میشه فلان+یک‌گیگ!
یا که ۸هزار دیگه بده و ۲فلان+دوگیگ دریافت کن?
هی یارو رو به طمع میندازه??‍♀️