خانهاخبار
گلکسی اس 20 فن ادیشن از دوربین اس 20 استفاده خواهد کرد

گلکسی اس 20 فن ادیشن از دوربین اس 20 استفاده خواهد کرد

بر اساس گزارش جدید افشاگر معروف، آیس یونیورس، نسخه لایت گلکسی اس 20 که امسال با نام Fan Edition به بازار می‌آید، از دوربین گلکسی اس 20 استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۷

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن که وارث معنوی گلکسی اس ۱۰ لایت به حساب می‌آید، قرار است در ماه اکتبر معرفی شود. اولین بار حدود دو ماه پیش به وجود این تلفن هوشمند اشاره شد. سپس گزارشی به سطح اینترنت راه پیدا کرد که می‌گفت گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن می‌تواند از جدیدترین سنسور سامسونگ یعنی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN1 استفاده کند، اما حالا به نظر می‌رسد که دیگر نباید منتظر چنین اتفاقی باشیم.

هفته پیش در گزارشی اعلام شد که گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن از دوربینی با پیکربندی ۱۲ + ۱۲ + ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، با این حال نمی‌توانیم که سنسورهای این گوشی دقیقا چه سنسورهایی هستند. حالا افشاگر معروف، آیس یونیورس، در توئیتی اعلام کرده که نسخه ارزان‌تر گلکسی اس ۲۰ برای لنز اصلی از سنسور IMX555 سونی استفاده خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید این سنسور همان سنسوری است که در گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ پلاس به عنوان سنسور اصلی استفاده شد.

سنسور IMX555 سونی دارای اندازه ۱/۱.۷۶ اینچی و رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی است. این سنسور از فوکوس خودکار تشخیص فاز دوپیکسله پشتیبانی می‌کند و اندازه پیکسل‌های آن ۱.۸ میکرومتر است. ظاهرا سامسونگ قابلیت لرزشگیر نوری را هم در این گوشی عرضه می‌کند. مطابق گزارش‌های قبلی، گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری هم خواهد داشت. با این حساب، دوربین گوشی یادشده قادر به فیلم‌برداری 8K نخواهد بود چون رزولوشن هیچ‌کدام از دوربین‌های آن از آستانه ۳۳.۲ مگاپیکسلی عبور نمی‌کند.

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن نمایشگری ۶.۵ یا ۶.۷ اینچی از نوع سوپر امولد Infinity-O با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. زیر این پنل حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد. موتور محرک S20 FE اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود که با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. موبایل سامسونگ از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و از استاندارد IP68 برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن می‌توانیم به LTE، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۰، درگاه USB-C، ان‌اف‌سی، A-GPS و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. این باتری از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که قیمت S20 FE حدود ۷۵۰ دلار خواهد بود، بنابراین ۱۰۰ دلار از گلکسی اس ۱۰ لایت گران‌تر است. این گوشی در رنگ‌های سبز، نارنجی، قرمز و سفید روانه بازار می شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)