خانهاخبار
یوتیوب موزیک برای اندروید تی‌وی منتشر شد

یوتیوب موزیک برای اندروید تی‌وی منتشر شد

گوگل تاکنون نتوانسته است راه‌حلی برای ارائه یوتیوب موزیک با تمام امکانات بر روی اندروید تی‌وی پیدا کند
۱۳۹۹/۵/۷

گوگل تاکنون نتوانسته است راه‌حلی برای ارائه یوتیوب موزیک با تمام امکانات بر روی اندروید تی‌وی پیدا کند اما اخیرا به متدی دست یافته است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به برخی از قابلیت‌های اپلیکیشن یوتیوب موزیک دسترسی پیدا کنند. یوتیوب موزیک اخیرا برای دستگاه‌های اندروید تی‌وی منتشر شده است اما پیش از اینکه هیجان‌زده شوید، باید بدانید که پیاده‌سازی این اپلیکیشن بر روی اندروید تی‌وی بیشتر به یک راه‌حل موقتی شباهت دارد.

image



انتشار یوتیوب موزیک برای اندروید تی‌وی ابتدا توسط وبسایت Androidpolice اعلام شد اما قبل از استفاده از آن باید نکاتی را بدانید. یوتیوب موزیک به صورت یک تب جدید در نسخه اصلی اپلیکیشن یوتیوب اجرا می‌شود و نمی‌توان آن را در پس‌زمینه اجرا کرد. برخی از قابلیت‌های ویژه یوتیوب موزیک از طریق این تب قابل دسترس است که می‌توان به برخی از آن‌ها همچون پلی لیست پیشنهادی، لیست آهنگ‌هایی که شما دوست دارید و موزیک برای شما، اشاره کرد.
متاسفانه لیست امکانات غیرقابل دسترس از لیست امکانات قابل دسترسی خیلی بیشتر است. علاوه بر عدم اجرا در پس‌زمینه، قابلیت‌های پایه‌ای همچون شافل و تکرار در آن وجود ندارد. همچنین کاربران نمی‌توانند پلی لیست خود را مدیریت کنند یا اینکه آهنگ‌های خود را در آن آپلود کنند. از دیگر امکانات حذف شده می‌توان به دسترسی کامل به کتابخانه و همخوانی شعر اشاره کرد.
هر چند یوتیوب موزیک بسیاری از قابلیت‌های خود را در اندروید تی‌وی ندارد اما این اولین گام برای عادی سازی این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل مذکور است. اگر خواهان استفاده از این اپلیکیشن هستید باید بدانید که سرور یوتیوب موزیک به صورت ممتد در حال تغییر است و امکان استفاده از آن برای همه افراد مقدور نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)