خانهاخبار
تماشا کنید: گلکسی واچ 3 در ویدئویی سه دقیقه‌ای رویت شد

تماشا کنید: گلکسی واچ 3 در ویدئویی سه دقیقه‌ای رویت شد

ساعت هوشمند جدید سامسونگ امروز در ویدئویی سه دقیقه‌ای دیده شد.
۱۳۹۹/۵/۶

رفته رفته به موعد معرفی ساعت هوشمند بعدی سامسونگ با نام Galaxy Watch 3 که در رویداد Unpacked 2020 برگزار می‌شود، نزدیک می‌شویم. این اتفاق بر اساس برنامه ریزی‌ مسئولان این برند کره‌ای، پنجم آگوست مصادف با پانزدهم مرداد ماه به صورت آنلاین روی می‌دهد و در کنار فبلت آینده سامسونگ با نام Galaxy Note 20، شاهد رونمایی از گلکسی واچ 3 نیز خواهیم بود.

در حالی که تنها 9 روز تا موعد معرفی رسمی از این ساعت هوشمند باقی مانده است، اما امروز در رسانه‌های خبری شاهد درز ویدئویی سه دقیقه‌ای بودیم که در آن، گلکسی واچ 3 به صورت کامل دیده می‌شود.

کانال ویدئویی Techtalktv امروز با انتشار این ویدئوی سه دقیقه‌ای، قابلیت‌های Galaxy Watch 3 به همراه جزئیات آن را پیش از معرفی رسمی فاش کرده است.

در مقایسه گلکسی واچ اکتیو 2، محصول جدید سامسونگ با نام گلکسی واچ 3 از حاشیه ‌های باریک ‌تری بهره می‌برد و به این ترتیب نسبت نمایشگر به حاشیه‌ های اطراف آن بزرگ ‌تر شده است. استایل طراحی دکمه‌ های کناری نیز تغییر پیدا کرده است، واچ فیس‌های متحرک به آن اضافه شده است و شاهد بهبود اپلیکیشن‌ ها در این محصول هستیم.

مشخصات سخت‌افزاری هر دو مدل (41 و 45 میلیمتری) گلکسی واچ 3 اخیرا در رسانه‌های خبری افشا شد که در این قسمت آن ها را شاهد هستیم:

مقایسه مدل 41 و 45 میلیمتری گلکسی واچ 3 سامسونگ
 Galaxy Watch 3 SM-R9840Galaxy Watch 3 SM-R9850
سایز حاشیه نمایشگر41 میلیمتر45 میلیمتر
بدنهفلزی یا تیتانیوم، گوریلا گلس DX، مجهز به گواهی IP68 5ATM، مقاوم در برابر آب و گرد و غبارفلزی یا تیتانیوم، گوریلا گلس DX، مجهز به گواهی IP68 5ATM، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
ابعاد11.3 × 42.5 × 41 میلیمتر11.1 × 46.2 × 45 میلیمتر
رمیک گیگابایتیک گیگابایت
حافظه داخلیهشت گیگابایتهشت گیگابایت
باتری247 میلی آمپر ساعت، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 5 واتی340 میلی آمپر ساعت، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 5 واتی
سایز نمایشگر1.2 اینچ1.4 اینچ
سیستم عاملTizen OS 5.5Tizen OS 5.5
سنسورهای سلامتیفعالیت، ضربان قلب، BP و ECGفعالیت، ضربان قلب، BP و ECG

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)