خانهاخبار
تماشا کنید: طرح مفهومی آیفون 13 با طراحی یکپارچه، بدون دکمه‌های فیزیکی

تماشا کنید: طرح مفهومی آیفون 13 با طراحی یکپارچه، بدون دکمه‌های فیزیکی

در حالی که آیفون 12 هنوز معرفی نشده، شایعات پیرامون آیفون 13 آغاز شده است.
۱۳۹۹/۵/۷

بر اساس شنیده‌ها، اپل در نظر دارد تا رویدادی را در شهریور ماه برگزار کرده و در خلال آن، از نسل جدید آيفون با نام iPhone 12 رونمایی کند. این روزها در حالی که حرف و حدیث‌ها پیرامون این خانواده در رسانه‌های خبری شدیدا بالا گرفته است، اما از طرف دیگر شایعات پیرامون نسل بعدی آیفون با نام iPhone 13 نیز از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی به گوش می‌رسد. 

ممکن است در این بهبوهه‌ای که برای آیفون 12 پیش آمده، کسی فکرش را هم نکند که شایعات پیرامون آيفون 13 به این زودی آغاز شود. اما متأسفانه یا خوشبختانه این اتفاق روی داده و در این مطلب می‌خواهیم ویدئویی از طرح مفهومی این محصول که در سال 2021 رونمایی خواهد شد را برای شما به نمایش بگذاریم. با جی اس ام همراه باشید.

در تصاویر طرح مفهومی رندر شده و کانسپت‌هایی که این روزها از آیفون 12 در رسانه‌های خبری و شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود، تا حدودی می‌توان ترکیبی از گذشته و آینده را مشاهده کرد. اما این قضیه تا زمانی اتفاق می‌افتد که به دنبال طرح مفهومی آیفون 13 نباشیم.

image

 

در این فایل ویدئویی، دستگاهی با نمایشگر خمیده را می‌بینیم که صفحه نمایش آن، در لبه‌ها به حالت خمیده درآمده و قسمت‌های کناری بدنه را نیز به خود اختصاص داده است. ظاهر مستطیل شکل آن نیز به قوت خود باقی مانده است. کشیده شدن نمایشگر به قسمت کنار بدنه، باعث حذف شدن دکمه‌های سخت‌افزاری شده و این موارد، تماما به حالت نرم‌افزاری درآمده‌اند. با دیدن این ویدئو، می‌توانید متوجه شوید که اپل چگونه می‌توانید دکمه‌های سخت‌افزاری شامل دکمه پاور، افزایش یا کاهش صدا را از حالت فیزیکی درآورده و آن ها را به صورت نرم‌افزاری در اختیار کاربران آیفون قرار دهد.

در پشت بدنه، شاهد قرارگیری دوربین سه‌گانه به همراه سنسور LiDAR هستیم که در حالت مربع شکل، در قسمت بالایی قرار گرفته است و فلاش LED نیز در مرکز این قسمت به چشم می‌خورد.

طراح خوش ذوق این طرح مفهومی، نمایی از آیفون 13 پرو را نیز به نمایش می‌گذارد که نمایشگر آن، تا قسمت پشت بدنه نیز ادامه پیدا می‌کند و خطی که از بالا تا پایین و در مرکز بدنه قرار گرفته، لوگوی اپل و لنزهای دوربین را درون خود جای داده است.

بیش از این شما را منتظر نگذاشته و دعوت می‌کنیم تا ویدئوی طرح مفهومی آیفون 13 را مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)