خانهاخبار
ساعت هوشمند نوبیا با نمایشگر خمیده از راه می‌رسد

ساعت هوشمند نوبیا با نمایشگر خمیده از راه می‌رسد

نوبیا با انتشار پوستری در شبکه اجتماعی چینی ویبو از ظاهرا ساعت هوشمند خود رونمایی کرد؛ دستگاهی که ظاهرا نمایشگر خمیده دارد و پنل آن درون بند ساعت رفته است.
۱۳۹۹/۵/۵

شرکت نوبیا در حال حاضر مشغول بازاریابی برای تلفن هوشمند جدید خود یعنی رد مجیک 5S است. اما انتظار می‌رود که در کنار این گوشی یک دستگاه پوشیدنی تازه هم از راه برسد. حالا نوبیا بالاخره برند Nubia Watch را از طریق پوستری در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرده و در این پوستر می‌بینیم که ساعت هوشمند آن‌ها نمایشگری خمیده با فناوری OLED دارد.

پوستر رسمی این شرکت تایید می‌کند که ساعت نوبیا در تاریخ ۲۸ ژوئیه مصادف با ۷ مرداد رونمایی می‌شود. با یک نگاه معلوم است که نمایشگر این ساعت با بند آن ترکیب شده و جلوه جذابی را به وجود آورده است. افزون بر این، در سمت راست نمایشگر سیستم اندازه‌گیری خاصی دیده می‌شود که باید ببینیم چه کاربردی دارد.

در پشت نمایشگر احتمالا بخش منعطفی وجود دارد که از خمیدگی صفحه پشتیبانی می‌کند. گیره‌های بند و پایه ساعت به نظر طراحی پریمیومی دارند. به‌علاوه، در پوستر نوبیا تایید شده که جنس بدنه از استیل ضدزنگ 316L و آلومینیوم خواهد بود. در سمت راست نمایشگر دکمه‌ای به شکل تاج دیده می‌شود که می‌تواند کنترل‌کننده رابط کاربری باشد. 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره ساعت هوشمند جدید نوبیا در دسترس نیست. آن‌ها پارسال از پروژه نوبیا آلفا رونمایی کردند که به‌زعم خودشان تلفن هوشمندی برای مچ دست بود. اکنون با توجه به نام نوبیا واچ می‌توانیم انتظار داشته باشیم که محصول جدید این شرکت تحت عنوان ساعت هوشمند معرفی شود.

نوبیا واچ چند روز پیش در وب‌سایت چینی JD.com حاضر شد تا کاربران بتوانند آن را رزرو کنند. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم نوبیا می‌خواهد در کنار رد مجیک 5S از چه محصولی پرده بردارد. نظر شما درباره ساعت هوشمندی با نمایشگر خمیده چیست؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)