خانهاخبار
اپلیکیشن سامسونگ، بسیاری از جزئیات گلکسی واچ 3 را افشا کرد

اپلیکیشن سامسونگ، بسیاری از جزئیات گلکسی واچ 3 را افشا کرد

شایعات پیرامون Galaxy Watch 3 سامسونگ این روزها در حال افزایش است.
۱۳۹۹/۵/۵

همان طور که می‌دانید، رفته رفته به رویداد آنپکد سامسونگ که در پنجم آگوست مصادف با پانزدهم مرداد ماه برگزار می‌شود، نزدیک می‌شویم. اتفاقی که در خلال آن، سامسونگ قصد دارد از فبلت آینده خود با نام گلکسی نوت 20 رونمایی کند. پیش بینی می‌شود که در کنار این محصول، شاهد معرفی گجت‌های دیگری از جمله گلکسی بادز لایو و ساعت هوشمند جدید این برند کره‌ای نیز باشیم.

پلاگین جدیدی که برای محصولات پوشیدنی سامسونگ ارائه شدی، اطلاعات جدیدی در مورد گلکسی واچ 3 را در اختیار رسانه‌های خبری گذاشته است. به گزارش XDA Developers، واچ فیس‌های جدیدی در این پلاگین ریده شده است که تصویر آن‌ها را در ادامه این مطلب خواهیم دید. 

image

 

این واچ فیس‌ها خوشبختانه تمامی موارد از جمله فعالیت‌های ورزشی، فیتنس، سفر و علاقمندان به طراحی مینیمال را در بر می‌گیرد.

اما یکی از قابلیت‌های جذاب و جدید گلکسی واچ 3 را می‌توان بهره‌گیری از جسچرهای حرکتی دست‌ها دانست. به عنوان مثال با بستن یا باز کردن مشت خود، می‌توانید وظایفی را برای این محصول تعریف کنید. ممکن است بخواهید از این جسچر برای پاسخ به تماس‌های دریافتی استفاده کنید. 

در کدهای این پلاگین همچنین اثراتی از اسپیکر هم دیده می‌شود. به این ترتیب بدون نیاز به برداشتن تلفن و تنها با بسته و باز کردن مشت دست، می‌‌توانید تماس‌های خود را پاسخ دهید.

با استفاده از این جسچرها نیز می‌توانید تماس‌های دریافتی را ریجکت کنید. کافی است دست‌تان که گلکسی واچ 3 روی آن بسته شده را تکان دهید.

image

image

 

همچنین جسچری جدید برای اسکرین شات گرفتن برای کاربران در نظر گرفته شده است. پیش‌تر برای گرفتن اسکرین شات در ساعت‌های هوشمند سامسونگ شما مجبور بودید که یکی از دکمه‌ها را فشار داده و سپس روی نمایشگر دستگاه سوایپ می‌کردید. در گلکسی واچ 3 دیگر نیازی به سوایپ کردن نیست و با فشار دادن یکی از دکمه‌ها، می‌توانید از محتوای صفحه نمایش این محصول اسکرین شات بگیرید.

همان طور که اشاره شد، Galaxy Watch 3 در کنار محصولات جدید سامسونگ در رویداد آنپکد معرفی خواهد شد. مطمئنا قابلیت‌های جدیدی در حوزه فیتنس و سلامت با آن اضافه خواهد شد. اما به عنوان یکی از کاربردی ترین ویژگی‌ها، می‌توان به امکان شناسایی سقوط افراد (Fall Detection) اشاره کرد.

این قابلیت آنچنان که باید و شاید، جدید نیست و عملکرد آن نیز مانند حالت SOS است که هم اینک روی نسخه‌های پیشین ساعت هوشمند سامسونگ شاهد آن هستیم. اما مهم ترین تغییر، نحوه عملکرد آن هنگام سقوط کاربر است. بعد از افتادن شخص، گلکسی واچ حدود یک دقیقه شروع به زنگ خوردن می‌کند و شخص سقوط کننده در این زمان فرصت دارد تا آن را خاموش کند. اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، لوکیشن فرد به همراه پنج ثانیه از صدای ضبط شده وی به مخاطبین اضطراری (Emergency Contacts) ارسال می‌شود. همچنین شما می‌‌توانید به جای اجرای پیام، تماسی با مخاطبین انتخاب شده در لیست اضطرار برقرار نمایید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)