خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی S20 فن ادیشن فاش شد

ظرفیت باتری گلکسی S20 فن ادیشن فاش شد

نسخه لایت گلکسی S20 که ظاهرا امسال با نام Fan Edition روانه بازار می‌شود از یک باتری بزرگ استفاده می‌کند. ظرفیت این باتری حالا در گزارش‌ها فاش شده است.
۱۳۹۹/۵/۴

شایعات مربوط به گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن کم‌کم دارد وارد فاز جدیدی می‌شود. این گوشی که پیش‌تر با نام گلکسی اس ۲۰ لایت خطاب می‌شد، احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوآلکام استفاده خواهد کرد و نمایشگری ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. اکنون در گزارشی به ظرفیت باتری این گوشی اشاره شده است.

شماره مدل این باتری EB-BG781ABY خواهد بود و ظرفیتی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. این ظرفیت دقیقا مشابه باتری گلکسی اس ۲۰ پلاس است. گفته می‌شود که اندازه نمایشگر گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن ۶.۵ تا ۶.۷ اینچ خواهد بود و از پنلی از نوع sAMOLED با طراحی Infinity-O و رزولوشن +FHD استفاده می‌کند.

در شایعات گفته شده که دوربین اصلی این تلفن هوشمند ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و کنار آن باید منتظر لنز ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری باشیم. گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن از استاندارد IP68 برخوردار است و در هر دو مدل 4G و 5G عرضه می‌شود. وب‌سایت GalaxyClub که منبع گزارش امروز است می‌گوید رنگ‌های این گوشی قرمز، سفید، سبز و نارنجی خواهد بود.

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن احتمالا با قیمت ۷۵۲ دلار در ماه اکتبر وارد بازار کره جنوبی می‌شود. البته تمامی این اطلاعات هنوز در حد شایعه است و فعلا نمی‌توانیم چیزی را با قطعیت تایید کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)