خانهاخبار
قابلیت رزرو گلکسی نوت 20 در سایت سامسونگ فراهم شد

قابلیت رزرو گلکسی نوت 20 در سایت سامسونگ فراهم شد

کاربران در ازای رزرو، با تخفیف 50 دلاری نیز روبرو خواهند شد.
۱۳۹۹/۵/۴

رویداد مجازی معرفی فبلت آینده سامسونگ با نام گلکسی نوت 20 در تاریخ پنجم آگوست مصادف با پانزدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد. اگر با دیدن تیزرهای تبلیغاتی سامسونگ و از طرف دیگر، با شایعاتی که به عنوان مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت 20 در رسانه‌های خبری منتشر شده، شیفته خرید این محصول شده‌اید، می‌‌توانید هم اینک درخواست پیش خرید خود را به عنوان رزرو در وب سایت سامسونگ ثبت کرده و از تخفیف 50 دلاری این برند کره‌ای بهره‌مند شوید.

انجام چنین کاری برای شما هیچ هزینه‌ای را در بر نخواهد داشت و تنها نام شما را برای پیش خرید در لیست قرار خواهد داد و به محض بازگشایی روند پیش فروش، می‌‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید گلکسی نوت 20 را دارید، عملیات پیش خرید خود را از هم اکنون رزرو کنید. چرا که به این ترتیب در روز بازگشایی پروسه پیش فروش این محصول، تخفیف 50 دلاری برای خرید محصولات پوشیدنی، تبلت، لپ تاپ یا لوازم جانبی سامسونگ برای شما در نظر گرفته خواهد شد. در نظر داشته باشید که این تخفیف تا روز جمعه سیاه (Black Friday) باقی خواهد ماند. 

image

 

همچنین بد نیست بدانید که این تخفیف 50 دلاری روی خرید گلکسی نوت 20 تأثیری نخواهد گذاشت، اما می‌توانید برای خرید یک هدفون بی‌سیم یا یک ساعت هوشمند در کنار آن، از چنین موهبتی بهره‌مند شوید.

برای رزرو کردن گلکسی نوت 20 باید نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و‌ کد پستی خود را وارد کرده و در نهایت محصول مورد نظر در قالب مدل آنلاک یا تحت قرارداد با اپراتور خاصی را انتخاب کنید.

سامسونگ هر ساله برای جذب مخاطبین و هدایت آن ها به سمت خرید محصولات جدید، هدایایی را برای آن ها در نظر می‌گیرد. سال گذشته و همزمان با ارائه گلکسی نوت 10، گیفت کارت‌های 100 دلاری یا اعتبار 600 دلاری برای تعویض محصولات پیشین با گلکسی نوت 10 برای خریداران در نظر گرفته شد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این تخفیف 50 دلاری تا چه اندازه توانایی جذب مخاطب برای خرید Galaxy Note 20 را خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حمید عرب پور

۱۳۹۹/۵/۵
سلام قیمت واقعی این گوشی گلکسی نوت 20 چند این جایزه که گذاشتین سرکاری یا واقعی واقعیت داره من میخوام خریداری کنم قیمت چند