خانهاخبار
آپدیت One UI 2.5 به زودی برای خانواده S20 سامسونگ عرضه می‌شود

آپدیت One UI 2.5 به زودی برای خانواده S20 سامسونگ عرضه می‌شود

پرچمداران جدید سامسونگ با عنوان Galaxy S20 به زودی آپدیت جدیدی را دریافت خواهند کرد.
۱۳۹۹/۵/۴

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌‌دانید که سامسونگ قصد دارد تا رابط کاربری One UI 2.5 را همراه با فبلت جدید خود با نام گلکسی نوت 20 رونمایی کند. این رویداد در تاریخ پنجم آگوست مصادف با پانزدهم مرداد با تحت عنوان Samsung Unpacked Event برگزار می‌شود. برخی از تحلیل گران و افراد سرشناس در حوزه افشار اسرار کمپانی‌های فعال در زمینه تکنولوژی بر این باور هستند که خانواده S20 نیز در در روز موعود، آپدیت جدید رابط کاربری One UI 2.5 را دریافت خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که One UI 2.5 را می‌توا ننسخه بهبود یافته رابط کاربری One UI 2.1 دانست که قابلیت‌های جدیدی را نیز با خود به همراه خواهد داشت. مانند رابط کاربری وان یو آی 1.5 که همراه گلکسی نوت 10 عرضه شد و کمی بعد نیز در دسترس کاربران خانواده S10 قرار گرفت، چنین اتفاقی نیز برای One UI 2.5 خواهد افتاد.

برخی شایعات از این موضوع حکایت دارند که در نسخه جدید رابط کاربری One UI با شماره ساخت 2، شاهد حالت Pro یا حرفه‌ای در سیستم فیلم برداری خواهیم بود که ویژگی‌های جدیدی را برای علاقمندان به فیلم برداری به ارمغان خواهد آورد.

image

 

برخی افراد بر این باور هستند که رابط کاربری One UI 2.5 به زودی به صورت پیش فرض روی محصولات میان رده (سری A) نیز نصب خواهد شد و محصولات جدید سری Fold نیز از این قضیه مستثنی نخواهند بود. دارندگان محصولات سری M سامسونگ نیز آخرین نفراتی خواهند بود که از این موهبت برخوردار خواهند شد.

اما در نهایت باید تا روز موعود، یعنی پنجم آگوست مصادف با پانزدهم مرداد ماه منتظر بمانیم و ببینیم که آیا دست اندرکاران و افرادی که روی رابط کاربری One UI 2.5 فعالیت و نظارت داشته‌ند، سورپرایزی را برای کاربران محصولات کمپانی سامسونگ به همراه خواهند آورد، یا تمام اتفاقات پیش رو، همین شایعاتی است که در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود.

فراموش نکنید که یازده روز دیگر، یعنی در تاریخ پانزدهم مرداد ماه با جی اس ام همراه باشید تا این رویداد را به صورت زنده همراه شما پوشش دهیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)