خانهاخبار
آیا آيفون 12 تمام و کمال در کشور هند تولید خواهد شد؟

آیا آيفون 12 تمام و کمال در کشور هند تولید خواهد شد؟

خط تولید آیفون 11 در کشور هند به تازگی افتتاح شده است.
۱۳۹۹/۵/۴

در پی مشکلاتی که میان کشورهای آمریکا و چین به وجود آمده و تحریم‌ّایی که دنالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بر ضد دولیت چین اعلام کرده است، شرکت اپل تصمیم گرفته تا با همکاری فاکس کان، خط تولید آیفون 11 را در کشور هند راه اندازی نماید. این موضوع باعث می‌شود تا بیست درصد از خط تولید آیفون‌ها، توسط کشور هند تولید شود.

image

 

این خبر توسط شخصی به نا مPiyush Goyal در شبکه احتماعی توییتر مطرح شده است. در این اطلاعیه آمده است که اپل قصد دارد تا تولید انبوه آیفون‌های خود را به کشور هند انتقال دهد و این اتفاق علاوه بر بالا بردن اهمیت این کشور، کسب و کار را در هند رونق بخشیده و بسیاری از جوانان را به بازار کار خواهد آورد.

در حال حاضر، آیفون 7 اپل توسط Wistron در کشور هند در حال تولید است و همین موضوع باعث شده تا هزینه‌های تولید آیفون‌ها بسیار کاهش پیدا کند.

سران دولت هند به عنوان یکی از مزیت‌های ایجاد خط تولید محصولات در کشور هند، به موضوع حذف مالیات اشاره کرده‌اند که باعث می‌شود تا توجه بسیاری از برندهای معتبر به این کشور جلب شود. ایجاد و راه اندازی خط تولید آیفون 11 در کشور هند، نوید این را می‌‌دهد که کوپرتینویی‌ها به این کشور اعتماد کرده و قصد دارند تا در سال‌های پیش رو، تولید انبوه محصولات خود را به این خطه بسپارند. مطمئنا بسیاری از دلایل اپل برای این نقل مکان از کشور چین به هند، مربوط به اتفاقات مالی و تحریم‌هایی می‌شود که دولت آمریکا بر کشور چین اعمال کرده است.

image

 

اپل قصد دارد تا حجم انبوهی از تولیدات آیفون را به کشور هند واگذار کند. پیش‌تر خط تولید آیفون SE به این کشور انتقال یافته بود و به تازگی نیز قرارداد تولید نسل دوم آیفون SE نیز بین اپل و کمپانی Wistron به امضا رسیده است.

گوشی‌های هوشمند پریمیوم و بالا رده در حال حاضر، بخش کوچکی از بازار کشور هند را به خود اختصاص داده است، اما اپل از یکه تازی در این زمینه بسیار خوشحال است. آیفون 11 یکی از محصولاتی است که با رشد بسیار چشمگیری در کشور هند روبرو شد و اگر اهالی کورتینو تصمیم بگیرند تا پرداخت مالیات را به خریداران واگذار کنند، به نظر می‌رسد که برای فروش محصولات آینده خود در مقبال رقبای اندرویدی با مشکلات بزرگی روبرو شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۵/۴
نیستی استیوجابز که ببینی آیفون‌تو هندی کردن??
بخوانیم همه با هم برای آرامش و سکینه‌ی آن عزیز سفر کرده: رحم‌الله‌ُ من‌قرأ‌ فاتحة‌ مع‌اخلاص والصَّلواتِ