خانهاخبار
در رویداد ژوئیه ایکس باکس گیمز شوکیس چه گذشت؟

در رویداد ژوئیه ایکس باکس گیمز شوکیس چه گذشت؟

مایکروسافت بالاخره رویدادی برگزار کرد تا از بخشی از بازی‌های نسل بعدی خود رونمایی کند. این شرکت بازی‌های زیادی مثل نسخه جدید Halo را معرفی کرد که در ادامه به پوشش تمام اتفاقات این مراسم می‌پردازیم.
۱۳۹۹/۵/۳

بالاخره انتظارها به سر رسید و مایکروسافت در رویداد ماه ژوئیه ایکس باکس از شماری از بازی‌های موردانتظار ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد. این شرکت با تمرکز بر بازی‌های اختصاصی کنسول خود به معرفی تعداد زیادی بازی بزرگ و کوچک پرداخت که در ادامه مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

Halo Infinite

image

مایکروسافت در اولین نمایش خود به سراغ Halo Infinite رفت و ضمن نمایشی تریلر بازی گیم‌پلی آن را هم به نمایش گذاشت. این عنوان اول شخص شوتر محبوب در حلقه معروف Halo رقم می‌خورد که حالا چندین برابر بزرگ‌تر از دو بازی قبلی این مجموعه شده است. مسترچیف در Halo Infinite قلابی خواهد داشت که با آن می‌تواند با محیط، اشیا و شخصیت‌ها ارتباط بگیرد. در نمایش مایکروسافت اولین تصویر از The Banished را دیدیم که ظاهرا آنتاگونیست اصلی این عنوان خواهد بود. Halo Infinite با اجرای ۶۰ فریم در حالت کمپین می‌تواند برای بسیاری از طرفداران این فرنچایز جذاب باشد. عنوان مذکور در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس سری ایکس، ویندوز ۱۰، ایکس باکس وان و گیم پس عرضه می‌شود.

State of Decay 3

image

استودیو Undead Labs در حال توسعه بازی جدیدی از سری بقامحور State of Decay است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست، اما حداقل می‌دانیم که یک گوزن زامبی در داخل State of Decay 3 انتظارمان را می‌کشد.

Forza Motorsport

image

استودیو Trun 10 دوباره با یک بازی مسابقه‌ای برگشته و این بار بازی آن‌ها صرفا Forza Motorsport نام دارد. این عنوان هنوز در دست تولید قرار دارد اما قرار است از 4K 60fps با فناوری رهگیری پرتو پشتیبانی کند. تریلر نخست Forza Motorsport با نمایشی از روی خود کنسول ظاهر شد و گرافیک خیره‌کننده‌ای را از خود به جای گذاشت. این بازی برای ایکس باکس سری ایکس و ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود.

Everwild

image

استودیو Rare با انتشار تریلر جدیدی از Everwild ما را با دنیای زیبا و جادویی این بازی آشنا کرد. در Everwild شما در نقش یک Eternal ظاهر می‌شوید و با طبیعت خو می‌گیرید. اگرچه اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس قرار نگرفت، ولی فهمیدیم که می‌توانیم حیوانات مرده را به زندگی برگردانیم. Everwild برای ایکس باکس سری ایکس، ویندوز ۱۰ و سرویس گیم پس عرضه می‌شود.

Tell Me Why

image

سازنده بازی پرطرفدار Life is Strange از پروژه بعدی خود با نام Tell Me Why رونمایی و اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۲۷ اوت مصادف با ۶ شهریور به بازار می‌آید. استودیو Dontnod Entertainment در این بازی شما را در نقش دوقلوهایی به نام تایلر و الیسون قرار می‌گیرد که پیوندی ماورالطبیعی دارند. در Tell Me Why وارد شهر کوچکی در منطقه آلاسکا می‌شوید و باید از رازی پرده بردارید.

Ori and the Will of the Wisps

image

مایکروسافت اعلام کرد که بازی Ori and the Will of the Wisps با بهینه‌سازی‌های گرافیکی قرار است برای ایکس باکس سری ایکس نیز عرضه شود. این بازی همچنین از طریق سرویس اسمارت دلیوری به‌صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

The Outer Worlds: Peril on Gorgon

image

به‌روزرسانی الحاقی بازی The Outer Worlds در تاریخ ۹ سپتامبر مصادف با ۱۹ شهریور به بازار می‌آید. این بازی که در سبک نقش‌آفرینی و ماجراجویی قرار دارد، بازیکن را به سرزمین جدیدی به نام Gorgon برده و با قرار دادن ماموریت‌ها، سلاح‌ها، زره‌ها و داستان‌های جدید سعی دارد دوباره کاربر را سرگرم کند.

Grounded

image

بازی Grounded از تاریخ ۲۸ ژوئیه مصادف با ۷ مرداد به‌صورت دسترسی اولیه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این بازی در سبک ماجراجویی و بقا کاربر را به اندازه مورچه‌ها در می‌آورد و از او می‌خواهد که از خودش در برابر موجودات مختلفی مثل حشرات و غیره دفاع کند. بازیکن باید با کمک هم‌تیمی‌های خود تلاش کند تا با پشت سر گذاشتن چالش‌های مختلف به اندازه طبیعی برگردد.

Avowed

image

ساخته جدید استودیو Obsidian عنوانی نقش‌آفرینی در حالت اول شخص است که در سرزمین خیالی Eora رقم می‌خورد. سرزمین Eora همان مکانی است که بازی Pillars of Eternity در آن روایت می‌شد. از ظاهر Avowed به نظر می‌رسد که با بازی پرپتانسیلی در حد Elder Scrolls جدید طرف هستیم.

As Dusk Falls

image

استودیو تازه‌کار INTERIOR/NIGHT که به رهبری طراح ارشد Quantic Dream شکل گرفته، بازی جدیدی به نام As Dusk Falls را معرفی کرد که در جنوب غربی آمریکا اتفاق می‌افتد و روی نمایش چگونگی اثرگذاری اشتباهات نسل‌های مختلف بر یکدیگر تمرکز دارد.

Senua’s Saga: Hellblade 2

image

نینجا تئوری سازنده بازی تحسین‌شده Hellblade: Senua’s Sacrifice که حالا بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را برای مایکروسافت می‌سازد، اعلام کرد که نسخه دوم این بازی در سرزمین ایسلند رقم می‌خورد. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این انحصاری جدید مایکروسافت اعلام نشد.

Psychonauts 2

image

استودیو Double Fine امشب از نسخه دوم بازی سایکوناتس رونمایی کرد که هیچ اطلاعات خاصی پیرامون آن ارائه نشد و حتی تاریخ عرضه بازی هم نمایش نیافت. با این حال، در گزارش‌ها اعلام شده که عرضه این بازی تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده و این عنوان احتمالا برای اکثر پلتفرم‌ها منتشر می‌شود.

S.T.A.L.K.E.R 2

image

سری S.T.A.L.K.E.R پس از مدت‌ها که صرفا به عنوان بازی انحصاری پلتفرم PC شناخته می‌شد، بالاخره قرار است با نسخه‌ای جدید برای کنسول مایکروسافت عرضه شود. این شوتر پساآخرالزمانی شاید در ظاهر کمی شبیه بازی‌های Metro به نظر برسد، اما اتمسفر خاص خودش را دارد و در فضای ترسناکش می‌توانیم انتظار یک داستان خوب را داشته باشیم.

Warhammer 40,000: Darktide

image

بازی Warhammer 40,000: Darktide یک باتری چهار نفره است که در دنیایی به نام Tertium اتفاق می‌افتد. بازیکنان باید به همکاری یکدیگر در برابر دشمنان پرشماری که پیش رویشان قرار می‌گیرد مقاومت کنند. این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود و در تریلر آن چهار سرباز گارد امپراتوری را دیدیم که مقابل گروهی از Tyranids قرار می‌گیرند.

Tetris Effect: Connected

image

Tetris Effect: Connected نسخه بهبودیافته بازی معروف تتریس است که حالا با حالت‌های دونفره و چندنفره می‌خواهد حال و هوای تازه‌ای را به طرفداران این عنوان هدیه کند. Tetris Effect: Connected هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابلیت بازی خواهد داشت و در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

The Gunk

image

سازندگان بازی Steamworld حالا به سراغ یک بازی جدید سه‌بعدی ماجرایی رفته‌اند. در بازی The Gunk مشغول کشف و حل معماهایی می‌شوید که در سیاره‌ای فراموش‌شده اتفاق می‌افتند. این سیاره پر از موادی سمی است که شخصیت اصلی در تریلر بازی سعی داشت آن‌ها را با دستگاهی جمع‌آوری کند. اگرچه به نظر می‌رسد که این عنوان برای سایر پلتفرم‌ها هم عرضه شود، ولی فعلا عرضه آن فقط در ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ تایید شده است.

The Medium

image

بازی The Medium پروژه جدید متخصصان بازی‌های ترسناک یعنی Blooper Team است که در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. شما باید در این بازی به تحقیق درباره رازی تاریک بگردید و اسرار ناخوشایندی را کشف کنید. این بازی که ظاهرا در دو واقعیت موازی رقم می‌خورد شما را با موجودات شیطانی مختلفی روبرو خواهد کرد.

Phantasy Star Online 2: New Genesis

image

بازی اکشن آنلاین Phantasy Star Online 2: New Genesis جدیدترین پروژه الحاقی شرکت Sega است که در دنیایی جدید و همراه با دشمنان تازه روایت می‌شود. این بازی در سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آید.

CrossfireX

image

سازندگان بازی Alan Wake و Control با همکاری Smilegate Entertainment دست به تولید بازی CrossfireX زده‌اند. این بازی در سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس عرضه می‌شود. استودیو رمدی می‌گوید بزرگ‌ترین چالش آن‌ها یادگیری چگونگی روایت داستان در حالت اول شخص بوده است. بخش تک‌نفره این بازی از عملیات‌هایی تشکیل شده که در ادامه به اپیزودهای مجزا تقسیم می‌شود. با این حال، مشخص نیست که این سازوکار چگونه ارائه خواهد شد.


نظر شما درباره مراسم مایکروسافت و بازی‌های معرفی‌شده چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)