خانهاخبار
گوشی ردمی K30 پرو امتیاز ۱۲۰ را از DxOMark کسب کرد

گوشی ردمی K30 پرو امتیاز ۱۲۰ را از DxOMark کسب کرد

گوشی ردمی K30 پرو توانسته امتیاز ۱۲۰ را از DxOMark کسب کند و در میان ۱۰ گوشی برتر در زمینه‌ی دوربین قرار بگیرد
۱۳۹۹/۵/۲

DxOMark به تازگی امتیاز گوشی  Redmi K30 Pro Zoom را منتشر کرده و این دستگاه موفق شده تا نمره‌ی ۱۲۰ را از آن خود کند و جایی در میان ۱۰ تلفن برتر در زمینه‌ی عکاسی، برای خود دست و پا کند. گوشی ردمی  K30 پرو از یک ماژول دوربین چهارگانه برخوردار است که سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دارد. این سنسور را یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو، لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور عمق سنج همراهی می‌کنند. دست پخت جدید چشم بادامی‌ها توانسته در زمینه‌ی عکاسی امتیاز ۱۲۹ را به دست آورد، در حالی که در زمینه‌ی فیلم برداری نمره‌ای بهتر از ۱۰۱ عایدش نشده است. همین اتفاق  باعث شده تادرست در رتبه‌ی دهم لیست قرار بگیرد.

image

تلفن هوشمند Redmi K30 Pro Zoom به دلیل فوکوس خودکار سریع و دقیق، نوردهی عالی، بزرگنمایی خوب و تولید رنگ مناسب توانسته تحسین بسیاری را برانگیزد. با این حال در عکس‌های محیط داخلی، بزرگنمایی از مشکلات مربوط به تغییر رنگ، جزییات کم و از بین رفتن بافت و تن نیز رنج می‌برد. بوکه و سایر جلوه‌های آن مورد ستایش قرار گرفته‌ ولی در عکس‌های فوق عریض کمبود جزییات و نویز به چشم می‌خورد. با تمام مشکلات یاد شده عملکرد عالی در محیط‌های باز باعث شده تا نمره‌ی خوبی را به چنگ بیاورد.

image

در زمینه‌ی فیلم برداری، آزمایش‌های DxOMark بازتولید مناسب رنگ را در کنار ثبات در هنگام فیلم برداری به لطف لرزشگیر اپتیکال یا OIS را نشان می‌دهد. فوکوس خودکار و نوردهی مناسب، هنوز هم نقطه‌ی مثبتی در این دستگاه محسوب می‌شود. با این حال در بعضی مواقع بی‌ثباتی در فوکوس، تغییر رنگ و دندانه شدن در تصاویر نیز مشاهده می‌شود. در پایان می‌توان گفت گوشی هوشمند ردمی  K30  پرو در بازه‌ی قیمتی خود، از عملکرد عالی‌ای برخوردار است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)