خانهاخبار
دیجی‌تایمز: نسل دوم ایرپاد در نیمه دوم 2021 عرضه می‌شود

دیجی‌تایمز: نسل دوم ایرپاد در نیمه دوم 2021 عرضه می‌شود

بر اساس گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد که اپل تا اواخر سال 2021 نسل بعدی ایرپاد پرو را معرفی نخواهد کرد.
۱۳۹۹/۵/۲

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت دیجی‌تایمز، ظاهرا اپل می‌خواهد نسل دوم ایرپاد پرو را در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ راهی بازار کند. منابع این وب‌سایت می‌گویند حداقل برخی از مدل‌های نسل بعدی ایرپاد پرو توسط شرکت ویتنامی Inventec Appliances ساخته می‌شود و تامین‌کنندگان فعلی ایرپاد پرو یعنی Luxshare و GeroTek نیز در این فرآیند سهیم خواهند بود.

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناسی که معمولا به‌درستی برنامه‌های اپل را پیش‌بینی می‌کند، قبلا گفته بود که کوپرتینویی‌ها مشغول کار روی نسل دوم ایرپاد پرو هستند و این دستگاه را در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ یا سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ به فاز تولید انبوه می‌برند. در نتیجه بعید است که در سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ شاهد عرضه نسخه دیگری از این دستگاه باشیم.

ایرپادهای آتی اپل می‌توانند حسگرهای نوری داشته باشند تا قابلیت‌های سلامتی را ارائه کنند. دیجی‌تایمز مدعی است که این حسگرها می‌توانند ظرف یک تا دو سال آینده در ایرپاد کار گذاشته شوند. ایرپاد با برخورداری از قابلیت‌های سلامتی می‌تواند ضربان قلب، تعداد قدم‌ها، وضعیت سلامتی و میزان حرکات سر را اندازه‌گیری کند.

علاوه بر این، شایعه شده که اپل در حال کار روی نسل سومی از ایرپاد معمولی است و می‌خواهد آن را در نیمه اول ۲۰۲۱ به بازار بفرستد. کو قبلا گفته بود که نسل سوم ایرپاد ظاهری شبیه ایرپاد فعلی خواهد داشت، اما بعدا در یادداشتی مدعی شد که فرم فاکتور این محصول به ایرپاد پرو شباهت دارد.

انتظار می‌رود که ایرپاد نسل سوم از سیستم-بر-بسته (SiP) فشرده‌تری استفاده کند که ظاهر آن را شبیه ایرپاد پرو خواهد کرد. در نتیجه بدنه اصلی ایرپاد بعدی طراحی و شکلی با شباهت بالاتر به ایرپاد پرو خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)