خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ 5G رسما با اسنپدراگون 865+ معرفی شد

گلکسی زد فلیپ 5G رسما با اسنپدراگون 865+ معرفی شد

غول بزرگ کره‌ای امروز از نسخه 5G گلکسی زد فلیپی رونمایی کرد که اولین بار همزمان با سری گلکسی اس 20 معرفی شده بود. این دستگاه از چیپست جدید کوآلکام استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۱

سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۰ از دومین تلفن هوشمند تاشوی خود با نام گلکسی زد فلیپ رونمایی کرد. این گوشی طراحی متفاوتی با گلکسی فولد داشت و با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و قیمت پایین‌تری روانه بازار شد. سامسونگ حالا امروز از نسخه جدید این گوشی با نام گلکسی زد فلیپ 5G رونمایی کرد که در واقع همان دستگاه قبلی با پردازنده قوی‌تر و چند تغییر جزئی است.

image

گلکسی زد فلیپ 5G از نظر طراحی اساسا شبیه همان مدل قبلی است که قبلا در جی‌اس‌ام بررسی شده است. این گوشی از محور افقی تا می‌شود و نمایشگری ۶.۷ اینچی دارد که در بخش بیرونی آن نمایشگر بسیار کوچکی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها و زمان قرار گرفته است. با این حال، زد فلیپ 5G از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس برخوردار است تا اولین موبایل سامسونگ باشد که با این پردازنده به بازار می‌آید.

image

پردازنده جدید کوآلکام علاوه بر 5G از قابلیت‌های مخصوص گیمینگ و توان بالاتری بهره می‌برد. این گوشی همچنین ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین اصلی دوگانه با لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی دارد. سامسونگ می‌گوید زد فلیپ 5G تجربه بهبودیافته‌ای از حالت Flex Mode را برای کاربر رقم می‌زند.

image

گلکسی زد فلیپ 5G در دو رنگ جدید برنزی و خاسکتری عرضه می‌شود که طراحی آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید. این تغییرات چه تاثیری بر قیمت این دستگاه داشته است؟ نسخه قبلی گلکسی زد فلیپ با قیمت ۱۳۸۰ دلار به بازار آمد ولی نسخه 5G آن ۱۴۴۹ دلار خواهد بود. این گوشی از تاریخ ۷ اوت مصادف با ۱۷ مرداد روانه بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)