خانهاخبار
اطلاعات کامل و تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 20 الترا منتشر شد

اطلاعات کامل و تصاویر جدیدی از گلکسی نوت 20 الترا منتشر شد

تاکنون اطلاعات زیادی از گلکسی نوت 20 الترا در دسترس بود، اما امروز WinFuture گزارشی منتشر کرده که تمامی قطعات گمشده پازل پرچمدار آتی سامسونگ را جور می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۱

گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ الترا رسما در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی می‌شوند و همراه آن‌ها می‌توانیم شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۲، گلکسی زد فلیپ 5G، گلکسی بادز لایو و گلکسی واچ ۳ باشیم. با وجود این که در هفته‌های اخیر تصاویر و اطلاعات زیادی درباره این محصولات منتشر شده، ولی وب‌سایت WinFuture به‌تازگی اطلاعات کامل گلکسی نوت ۲۰ الترا و تصاویر آن را منتشر کرده تا تمام قطعات ناقص پازل‌های قبلی را تکمیل کند.

به‌گزارش این وب‌سایت آلمانی، گلکسی نوت ۲۰ الترا نمایشگری ۶.۹ اینچی از نوع Super AMOLED با طراحی Infinity-O و رزولوشن +WQHD (معادل ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نسبت تصویر ۱۹.۳:۹ و +HDR10 خواهد داشت. ظاهرا این تلفن هوشمند اولین موبایل دنیا خواهد بود که از محافظ گوریلا گلس ۷ استفاده می‌کند. طبق شنیده‌ها، سامسونگ در این گوشی قابلیت نرخ نوسازی پویا را ارائه می‌کند که با توجه به فعالیت کاربر باعث کاهش نرخ نوسازی و افزایش عمر باتری می‌شود.

تاخیر ۹ میلی‌ثانیه‌ای قلم S Pen

یکی از دستاوردهای جدید سامسونگ در گلکسی نوت ۲۰ الترا کاهش زمان تاخیر قلم S Pen به ۹ میلی‌ثانیه است. این تلفن هوشمند با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.x به بازار می‌آید. گلکسی نوت ۲۰ الترا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و بلندگوی استریویی خواهد داشت که توسط AKG بهینه‌سازی شده است. موبایل مذکور از چیپست اگزینوس ۹۹۰، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و شکاف کارت حافظه microSD بهره می‌برد.

image

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دوپیکسلی

سامسونگ در بخش دوربین نیز بهینه‌سازی‌هایی را اعمال کرده است. دوربین سه‌گانه گلکسی نوت ۲۰ الترا شامل لنز اصلی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی است که از فوکوس خودکار دوپیکسلی، فوکوس خودکار لیزری، پیکسل‌های ۰.۸ میکرومتری، دیافراگم f/1.8 و فیلم‌برداری 8K 30fps پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری دارد. لنز سوم نیز یک لنز پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری است.

image

ظاهرا سامسونگ از خیر زوم فضایی ۱۰۰ برابری گلکسی اس ۲۰ الترا گذشته و در نوت ۲۰ الترا آن را به زوم دیجیتال ۵۰ برابری محدود کرده است. در قاب جلوی گلکسی نوت ۲۰ الترا لنزی ۱۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دوپیکسلی، دیافراگم f/2.2 و پیکسل‌های ۱.۲۲ میکرومتری قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های پرچمدار سامسونگ می‌توانیم به سازگاری با دو سیم کارت و یک eSIM، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۰، درگاه USB-C 3.2، فناوری 5G، جی‌پی‌اس و LTE اشاره کنیم.

گیمینگ حرفه‌ای با پروژه ایکس کلاود و ایکس باکس گیم پس

ظاهرا سامسونگ به‌طور نزدیک مشغول همکاری با مایکروسافت بوده تا قابلیت‌های جدید گیمینگ را از طریق پروژه ایکس کلاود به گلکسی نوت ۲۰ الترا بیاورد. طبق گزارش‌ها، این دستگاه به‌واسطه سرویس ایکس باکس گیم پس به بیش از ۹۰ بازی دسترسی خواهد داشت. گلکسی نوت ۲۰ الترا همچنین قرار است قابلیت همگام‌سازی خودکار یادداشت‌های سرویس OneNote را به ارمغان بیاورد.

image

وب‌سایت WinFuture می‌گوید ابعاد گلکسی نوت ۲۰ الترا برابر ۱۶۴.۸ در ۷۷.۲ در ۸.۱ میلی‌متر است و از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این گوشی به شارژ سریع ۴۵ واتی، شارژ بی‌سیم، شارژ بی‌سیم معکوس و استاندارد IP68 مجهز می‌شود. سامسونگ پرچمدار خود را حداقل در دو رنگ مشکی و برنزی عرضه می‌کند. گفته شده که گلکسی نوت ۲۰ الترا می‌تواند به‌صورت بی‌سیم به سیستم DeX وصل شود تا به‌راحتی بتوانید از گوشی خود بر روی کامپیوتر استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)