خانهاخبار
سامسونگ رویداد Life Unstoppable را اواسط شهریور برگزار می‌کند

سامسونگ رویداد Life Unstoppable را اواسط شهریور برگزار می‌کند

بر اساس اعلام رسمی این غول کره‌ای، رویدادی در اواسط شهریور ماه برگزار می‌شود تا سامسونگ از تلفن‌های هوشمند، محصولات پوشیدنی، تلویزیون و لوازم خانگی خود رونمایی کند.
۱۳۹۹/۵/۱

سامسونگ دیروز رسما اعلام کرد که در تاریخ ۲ سپتامبر مصادف با ۱۲ شهریور رویدادی مجازی به نام Life Unstoppable را برگزار خواهد کرد تا از جدیدترین نوآوری‌های خود در زمینه تلفن‌های هوشمند، محصولاتی پوشیدنی، تلویزیون‌ها و لوازم هوشمند خانگی رونمایی کند. این شرکت می‌خواهد نشان دهد که محصولات جدید آن‌ها چگونه می‌توانند سرگرمی، خلاقیت و کارآمدی را به سبک زندگی دیجیتالی امروز وارد کنند.

«زندگیِ توقف‌ناپذیر» رویدادی ۴۵ دقیقه‌ای و پویا از فناوری‌های نوآورانه است. اجراکنندگان و مهمانان ویژه این مراسم نشان می‌دهند که نوآوری‌های انسان-محور سامسونگ چگونه توانسته تجربه‌ای متصل و بی‌وقفه را به وجود آورده و زندگی را توقف‌ناپذیر کند.

سامسونگ به پیشبرد مرزها و محدودیت‌های فناوری ادامه می‌دهد و این تجربه نیز تفاوت چندانی نخواهد داشت. رویداد تعاملی Life Unstoppable به مهمانان اجازه می‌دهد از داخل خانه در میان محصولات مختلف این شرکت از جمله موبایل‌ها، تلویزیون‌ها و لوازم خانگی گشت و گذار داشته باشند.

مراسم دیجیتالی امسال که جایگزین حضور سامسونگ در IFA خواهد بود، برای اولین بار به‌صورت مجازی و با شکلی تازه برگزار می‌شود تا در شرایط جدید جهانی با محدودیت‌های خاصی که در نظر گرفته شده بهترین تجربه را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

بنجامین براون، مدیر بازاریابی شعبه سامسونگ اروپا، می‌گوید: «ما در سامسونگ به ارائه نوآوری‌های انقلابی برای مشتریان و جامعه ادامه می‌دهیم. هیجان‌زده‌ایم تا شیوه رونمایی از خط تولید جدید تلفن‌های هوشمند، محصولات پوشیدنی، تلویزیون‌ها و غیره را بازتعریف کنیم.»

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)