خانهاخبار
موبایل میان‌رده وان پلاس نورد و ایرباد بیسیم وان پلاس بادز معرفی شدند

موبایل میان‌رده وان پلاس نورد و ایرباد بیسیم وان پلاس بادز معرفی شدند

وان پلاس امروز از دو محصول جدید رونمایی کرد که یکی میان‌رده‌ای با اسنپدراگون 765G و دوربین قدرتمند، و دیگری ایرباد بیسیمی است که عمر باتری 10 ساعته دارد.
۱۳۹۹/۴/۳۱

پس از ماه‌ها انتظار و انتشار اخبار مختلف، وان پلاس سرانجام امروز به‌طور رسمی از دو محصول مقرون به صرفه جدید رونمایی کرد. وان پلاس نورد جدیدترین تلفن هوشمند میان‌رده این شرکت است و همراه آن ایرباد بی‌سیمی معرفی شده که وان پلاس بادز نام دارد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های این دو دستگاه بیندازیم.

OnePlus Nord

image

وان پلاس نورد اولین موبایل میان‌رده‌ای است که این شرکت پس از وان پلاس ایکس روانه بازار می‌کند. همه‌گیری جهانی ویروس کرونا شیوه مدیریت هزینه‌های مردم را تغییر داده و عده کمتری امسال به سراغ خرید پرچمداران گران قیمت می‌روند. در نتیجه حالا زمان مناسبی است که شرکت‌ها گوشی‌های میان‌رده معرفی کنند. اپل چند وقت پیش آیفون SE جدیدش را به بازار فرستاد و حالا وان پلاس با نورد به رقابت با کوپرتینویی‌ها می‌رود.

image

وان پلاس نورد از چیپست اسنپدراگون 765G کوآلکام استفاده می‌کند که مجهز به فناوری 5G است. این گوشی نمایشگری ۶.۴۴ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد که از نوع Fluid AMOLED است و با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی کار می‌کند. وان پلاس نورد مجهز به ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. این تلفن هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۴۱۱۵ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که با فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T عرضه می‌شود.

image

وان پلاس در بخش دوربین پیکربندی قدرتمندی را روی نورد قرار داده است. دوربین اصلی این گوشی یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری و دیافراگم f/1.75 است که همراه با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. در بخش سلفی هم دوربین دوگانه‌ای قرار داده شده که لنز اصلی ۳۲ مگاپیکسلی و لنز ثانویه ۸ مگاپیکسلیِ فوق عریض با میدان دید ۱۰۵ درجه‌ای دارد. دوربین‌های جلو و عقب وان پلاس نورد از حالت Nightscape پشتیبانی می‌کنند تا در محیط‌های کم‌نور و عکاسی شبانه عملکرد مناسبی داشته باشند.

وان پلاس نورد از بلوتوث ۵.۱، ان‌اف‌سی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و اندروید ۱۰ با پوسته OxygenOS 10.5 برخوردار است. ابعاد این گوشی ۱۵۸ در ۷۳ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۴ گرم است. نورد در دو رنگ آبی و خاکستری راهی بازار می‌شود. عرضه موبایل جدید وان پلاس برای بازار هند و اروپا از ۱۴ مرداد شروع می‌شود و قیمت پایه آن ۳۹۹ یورو است. اگر به‌دنبال خرید مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی هستید باید ۱۰۰ یورو بیشتر پول بپردازید.

OnePlus Buds

image

وان پلاس همچنین امروز از اولین ایرباد کاملا بی‌سیم خود به نام وان پلاس بادز رونمایی کرد که قرار است در سه رنگ سفید، آبی و خاکستری عرضه شود. این دستگاه از نظر ظاهری کمی شبیه ایرپاد اپل است اما قیمت بسیار کمتری دارد. کیس شارژر وان پلاس بادز از درگاه USB-C استفاده می‌کند و به فناوری Warp Charge مجهز است.

image

وزن هر گوشی این ایرباد ۴.۶ گرم و وزن کیس آن ۳۶ گرم است. وان پلاس بادز از درایورهای پویای ۱۳.۴ میلی‌متری استفاده می‌کند و برای بهبود کیفیت تماس‌های صوتی از فناوری حذف نویز محیطی بهره می‌برد. وان پلاس می‌گوید عمر باتری گوشی‌ها ۷ ساعت است. علاوه بر این، با کمک کیس شارژر می‌توانید حدود ۳۰ ساعت از این محصول استفاده کنید. ایرباد وان پلاس برای کنترل موسیقی، تماس و دستیار صوتی از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند.

image

این دستگاه با تمامی دستگاه‌های مجهز به بلوتوث کار می‌کند، ولی با گوشی‌های وان پلاس از قابلیت‌های بیشتری برخوردار می‌شود. یکی از این قابلیت‌های اضافه کاهش حداکثری تاخیر صداست که در کنار حالت Gaming Mode می‌تواند تجربه کاربری وان پلاس بادز را به حدی مشابه هندزفری‌های سیمی برساند.

image

وان پلاس بادز به‌زودی با قیمت ۷۹ دلار وارد بازارهای جهانی می‌شود، ولی مدلی که رنگ آن شبیه وان پلاس نورد است صرفا در اختیار بازارهایی قرار می‌گیرد که موبایل میان‌رده وان پلاس در آن‌ها عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)