خانهاخبار
گلکسی A01 Core با نمایشگر 5.3 اینچی و قیمت بسیار ارزان معرفی شد

گلکسی A01 Core با نمایشگر 5.3 اینچی و قیمت بسیار ارزان معرفی شد

غول بزرگ دنیای فناوری امروز در اندونزی از تلفن هوشمندی رونمایی کرد که نمایشگری با رزولوشن +HD دارد و از یک باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۴/۳۱

سامسونگ امروز بدون سروصدای خبری از تلفن هوشمند مقرون به صرفه‌ای به نام Galaxy A01 Core رونمایی کرد. این گوشی که در کشور اندونزی معرفی شده تمامی ویژگی‌های گوشی‌های پایین‌رده مثل نمایشگر HD، دوربین تکی و اندروید ۱۰ گو ادیشن را دارد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

گلکسی A01 کور نمایشگری ۵.۳ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن +HD، نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ و حاشیه‌های ضخیم دارد. دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسلی است و در قاب عقب آن لنزی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که کنار آن یک فلش LED را می‌بینید. بدنه این گوشی جنس پلاستیکی دارد و دارای الگویی شیاردار است.

image

گلکسی A01 کور از چیپست مدیاتک MT6739 سال ۲۰۱۷ استفاده می‌کند که پردازنده‌ای چهارهسته‌ای دارد. این گوشی با ۱ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. تلفن مذکور انرژی خود را از یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند و جک هدفون دارد.

موبایل جدید سامسونگ در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی عرضه می‌شود و قیمت پایه آن ۷۴ دلار است. این محصول از ۲۳ ژوئیه مصادف با ۲ مرداد وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)