خانهاخبار
مشخصات گلکسی تب A7 2020 در گوگل پلی کنسول فاش شد

مشخصات گلکسی تب A7 2020 در گوگل پلی کنسول فاش شد

سامسونگ در پی رونمایی از تبلتی مقرون به صرفه به نام گلکسی تب A7 2020 است. این دستگاه به‌تازگی از گوگل پلی کنسول سر درآورده و بخشی از مشخصات آن تایید شده است.
۱۳۹۹/۴/۳۱

هفته گذشته در گزارش‌ها مشخص شد که سامسونگ در حال کار روی تبلت مقرون به صرفه‌ای با برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ کوآلکام است. نام این دستگاه چند روز پیش در مجوز وای فای آن فاش شد و در ادامه شاهد حضورش در مرجع چینی 3C بودیم. گلکسی تب A7 2020 حالا سر از گوگل پلی کنسول درآورده تا مجددا اسم و بخشی از مشخصاتش فاش شود.

گلکسی تب A7 با شماره مدل SM-T505 ظاهرا از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ و گرافیک آدرنو ۶۱۰ استفاده می‌کند. این تبلت ۳ گیگابایت رم و اندروید ۱۰ دارد. اطلاعات موجود در پایگاه داده گوگل پلی کنسول نشان می‌دهد که اندازه نمایشگر دستگاه ۱۰.۴ اینچ با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. این تبلت در دو نسخه با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

image

مجوز FCC حدود دو هفته پیش نشان داده بود که دستگاه مذکور از LTE، وای فای و بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. گلکسی تب A7 2020 مجهز به یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و ابعاد آن ۲۴۷ در ۱۵۷ در ۲۹۳ میلی‌متر است. در قاب عقب این دستگاه فقط یک دوربین قرار می‌گیرد، و انتظار می‌رود که گلکسی تب A7 2020 در دو مدل مجهز به LTE یا صرفا با وای فای عرضه شود.

گلکسی تب A7 2020 می‌تواند ظرف چند هفته آینده به بازار بیاید. سامسونگ دو تبلت دیگر از سری گلکسی تب S7 را هم در دست تولید دارد که محصولات پرچمدار این شرکت هستند و احتمالا از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)