خانهاخبار
رد مجیک 5S با اسنپدراگون 865+ هفتم مرداد معرفی می‌شود

رد مجیک 5S با اسنپدراگون 865+ هفتم مرداد معرفی می‌شود

شرکت نوبیا امروز رسما اعلام کرد که تلفن هوشمند گیمینگ این شرکت در تاریخ هفتم مرداد رسما معرفی خواهد شد. در ادامه با بخشی از مشخصات این گوشی آشنا می‌شویم.
۱۳۹۹/۴/۳۱

نوبیا چند وقتی است که کارزار تبلیغاتی موبایل گیمینگ بعدی خود با نام Red Magic 5S را شروع کرده، اما امروز بالاخره مشخص شد که این گوشی رسما در تاریخ ۲۸ ژوئیه مصادف با ۷ مرداد معرفی می‌شود.

رد مجیک 5S از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به همراه مقدار نامعلومی رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند سیستم خنک‌سازی ویژه‌ای با صفحات نقره خواهد داشت و از دکمه‌هایی بر پهلوی بدنه برخوردار است که نرخ نمونه‌برداری آن ۳۲۰ هرتزی است.

نوبیا در تاریخ ۷ مرداد از دستگاهی جانبی به نام Wind Cooling Magic Box نیز رونمایی می‌کند که امکان دسترسی به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C با شارژ سریع ۳۰ واتی را برای رد مجیک 5S به ارمغان می‌آورد. این دستگاه احتمالا جدا فروخته می‌شود و قیمت مستقلی خواهد داشت.

انتظار داریم که رد مجیک 5S هم مثل رد مجیک 5G از نمایشگری از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرزی و ۱۶ گیگابایت رم استفاده کند. پیش‌بینی می‌شود که در روزهای باقی مانده اطلاعات بیشتری درباره این موبایل به سطح اینترنت راه پیدا کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)