خانهاخبار
تصویری از هوآوی Enjoy 20s در رسانه‌ها منتشر شد

تصویری از هوآوی Enjoy 20s در رسانه‌ها منتشر شد

امروز در سایت‌های خبری شاهد درز تصویری از گوشی اینجوی 20 اس هوآوی بودیم.
۱۳۹۹/۴/۳۱

مشخصات و برخی تصاویر گوشی هوشمند Enjoy 20s هوآوی هفته گذشته در TENNA رویت شد. در حالی که انتظار اعلام تاریخ رسمی معرفی این محصول از سوی مقامات هوآوی را داشتیم، اما امروز شاهد انتشار تصویری زنده این محصول بودیم که برخی مشخصات سخت‌افزاری آن را افشا می‌کند.

image

 

در نگاه اول، زبان طراحی این گوشی هوشمند به همراه یکی از رنگ‌های آن (مشکی) مشخص شده است. اگر به قسمت بالایی بدنه نگاهی بیاندازید، دوربین سه گانه با چینش عمودی را می‌بینید. در کنار بدنه، دکمه پاور که پایین‌تر از دکمه‌های افزایش و کاهش صدا قرار گرفته، کمی بزرگ به نظر می‌رسد و به احتمال زیاد، میزبان سنسور اثر انگشت نیز خواهد بود.

ارتفاع Enjoy 20s کمی زیاد به نظر می‌رسد و احتمالا شاهد نمایشگری با قطر زیاد خواهیم بود. وب سایت TENNA، صفحه نمایش 6.8 اینچی ال سی دی با رزولوشن 1080p را به عنوان مشخصت نمایشگر این محصول درج کرده است.

خط تولید محصولات Enjoy معمولا در خارج از کشور چین با نامی متفاوت با عنوان خانواده سری Y شناخته و عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که En joy 20s در اروپا و آسیا با نام Y10 یا Y11 در دسترس خریداران قرار گیرد. در این مناطق، گوشی‌های میان رده هوآوی فروش خوبی را رقم زده‌اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که محصول جدید که به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود، چه عملکردی از خود بر جای خواهد گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)