خانهاخبار
هفته آینده، منتظر معرفی گوشی هوشمند Realme C15 باشید

هفته آینده، منتظر معرفی گوشی هوشمند Realme C15 باشید

کمپانی ریلمی در تلاش است تا محصول آینده سری C خود را به زودی معرفی کند.
۱۳۹۹/۴/۳۱

مدت زیادی از معرفی گوشی هوشمند Realme C11 نمی‌گذرد و این در حالی است که مدیران این کمپانی، خود را برای محصول بعدی این سری آماده می‌کنند. گجتی که با نام Realme C15 از آن یاد خواهد شد، بیست و هشتم جولای مصادف با هفتم مرداد ماه در کشور اندونزی معرفی خواهد شد. تیزر تصویری این محصول امروز در رسانه‌های خبری منتشر شد که برخی مشخصات سخت‌افزاری آن را به نمایش می‌گذارد:

image

 

Realme C15 به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود که از تکنولوژی Quick Charge با توان 18 واتی بهره‌مند است. در پشت بدنه، شاهد دوربین چهارگانه هستیم که به صورت چینش مربعی در قسمت بالایی و در گوشه چپ به چشم می‌‌خورد و کمی پایین تر از آن، سنسور دایره‌ای شکل اثر انگشت دیده می‌شود.

در این تصویر همچنین Realme C15 را در دو رنگ آبی و نقره‌ای می‌بینیم و مشخص نیست که رنگ بندی آن به همین دو مورد محدود می‌شود یا رنگ‌های دیگر نیز در کار خواهد بود.

با نگاهی به سمت جلویی دستگاه، یک بریدگی در بالای نمایشگر به صورت ناچ قطره‌ای را می‌بینیم که محل قرارگیری دوربین سلفی است و در قسمت پایینی آن، حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد که برای محصولی با قیمتی مقرون به صرفه، نقطه ضعفی به حساب نخواهد آمد.

شایعات پیشین حاکی از آن است که Realme C15 مانند مدل C11 به پردازنده مدیاتک مجهز خواهد بود و چهار گیگابایت رم، مکمل آن است. این محصول علاوه بر اندونزی، در کشورهای کامبوجیا، مالزی و تایلند نیز عرضه خواهد شد.

در نهایت باید بگوییم که C15 نسبت به نسل پیشین، شاهد بهبودهای چشمگیری در حوزه باتری، رم، تعداد دوربین و سنسور اثر انگشت است که احتمال می‌رود با توجه به قیمت مقرون به صرفه‌ای که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد، استقبال خوبی از آن به عمل آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)