خانهاخبار
شارژر 90 واتی Lenovo Legion، نقطه قوت این محصول خواهد بود

شارژر 90 واتی Lenovo Legion، نقطه قوت این محصول خواهد بود

گوشی هوشمند Lenovo Legion بیست و دوم جولای معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۴/۳۱

مسئولان لنوو در تدارک آن هستند که به زودی، رویدادی را برگزار کرده و در خلال آن، از محصول جدید خود با نام Lenovo Legion رونمایی کنند. این گوشی هوشمند که بر اساس برنامه ریزی‌ها، بیست و دوم جولای مصادف با اول مرداد ماه (فردا) به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد، رکورد جدیدی را در زمینه شارژر به نام خود ثبت خواهد کرد.

بد نیست بدانید که در حال حاضر، این رکورد در دستان شارژر 65 واتی است و حالا Lenovo Legion قصد دارد تا این رقم را با تکیه بر سیستم Twin Turbo، به 90 وات برساند.

image

 

به این ترتیب باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این محصول تنها در سی دقیقه، به صورت کامل شارژ خواهد شد و چنین امری در تیزر تصویری این گوشی هوشمند که به تازگی رونمایی شده، مشخص شده است.

باری Lenovo Legionمانند سایر محصولاتی که از تکنولوژی شارژ سریع بهره می‌برند، به دو سلول جداگانه تقسیم بندی شده تا روند شارژ شدن دستگاه با سرعت بیشتری انجام شود.

image

 

مهندسان کمپانی لنوو ظاهرا 16 آزمایش امنیتی مختلف را روی باتری محصول جدید خود پیاده کرده‌اند تا خیال‌شان از تمامی موارد و مشکلاتی که ممکن است برای آن پیش بیاید، راحت شود.

از طرف دیگر از آن جا که این محصول به دو درگاه ورودی USB-C مجهز است‌ (یک پورت در قسمت پایین و یک پورت در کنار بدنه)، تفاوتی ندارد که Lenovo Legion را برای کار با آن، در چه زاویه‌ای بگیرید. در هر دو حالت عمودی یا افقی می‌توانید کابل شارژر را به هر کدام از ورودی‌ها که مایل بودید متصل کنید و به این ترتیب، به راحتی هر چه تمام با این گوشی هوشمند امورات خود را بگذرانید.

 

از جمله دیگر مشخصات اسمارت فون Lenovo Legion می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس
  • نمایشگری با نرخ رفرش 144 هرتزی
  • قدرتمند ترین اسپیکر در میان سایر رقبا
  • موتور ویبره دوگانه
  • دوربین سلفی قرار گرفته در کنار بدنه

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)