خانهاخبار
اولین اطلاعات گوشی هوشمند Oppo K7 5G رسانه‌ای شد

اولین اطلاعات گوشی هوشمند Oppo K7 5G رسانه‌ای شد

اوپو در تدارک آن است تا محصول جدید خود با نام K7 5G را به دنیای تکنولوژی معرفی کند.
۱۳۹۹/۴/۳۱

مسئولان و مهندسان کمپانی اوپو قصد دارند تا تکنولوژی 5G را به سایر محصولات خود نیز اضافه کنند. بعد از محصولات سری Reno، Find X و سری A، حال بر اساس شایعاتی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo توسط یکی از افراد افشا کننده معتبر مطرح شده، نوبت به خانواده سری K رسیده است تا به نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) مجهز شوند.

گوشی هوشمند جدیدی که با نام Oppo K7 5G شناخته می‌شود، به زودی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد که در این مطلب می‌خواهیم برخی مشخصات سخت‌افزاری آن را با شما پیش از معرفی در میان بگذاریم.

image

 

این محصول که ادامه دهنده روند موفق محصول پیشین، یعنی Oppo K5 خواهد بود، به همان نمایشگر 6.4 اینچی آملد با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز خواهد بود. در زیر این نمایشگر، شاهد چیپست اسنپدراگون 765G هستیم. حال اگر گوشی را به سمت پشت بچرخانیم، با دوربین عقب روبرو خواهیم بود که لنز 48 مگاپیکسلی، نقش دوربین اصلی را ایفا خواهد کرد و مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری این محصول نیز بر دوش باتری 4025 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که به تکنولوژی شارژ سریع 30 واتی مجهز است.

به نظر می‌رسد که در شاخه دوربین شاهد یک عقب‌گرد هستیم. اما با وجود این که تعداد عدد مگاپیکسل کاهش یافته، اما سنسورهای جدیدی که برای این محصول در نظر گرفته شده ظاهرا کیفیت بالاتری نسبت به دوربین 64 مگاپیکسلی دارا است.

شایعات مختلف حاکی از آن است که Oppo K7 5G به دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود و از طرف دیگر در حالی که هیچ صحبت و اشاره‌ای در مورد سنسور اثر انگشت به میان نیامده است، برخی شواهد از این موضوع حکایت دارد که کمپانی اوپو تصمیم گرفته تا اسکنر اثر انگشت را درون نمایشگر اوپو K7 5G تعبیه کند.

با مشخصات گفته شده، آیا این محصول از نظر شما ارزش خرید خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)