خانهاخبار
قیمت و مشخصات احتمالی دوربین گلکسی اس 20 فن ادیشن درز پیدا کرد

قیمت و مشخصات احتمالی دوربین گلکسی اس 20 فن ادیشن درز پیدا کرد

رسانه‌ای کره‌ای در گزارشی تازه درباره گلکسی S20 فن ادیشن اطلاعات تازه‌ای را با ما در میان گذشته که این بار از قیمت و مشخصات دوربین این گوشی پرده برمی‌دارد.
۱۳۹۹/۴/۳۱

اگرچه کاربران حرفه‌ای و البته کسانی که از نظر مالی مشکلی ندارند معمولا به سراغ قوی‌ترین پرچمداران بازار مثل گلکسی اس ۲۰ الترا یا گلکسی نوت ۲۰ الترا می‌روند، ولی سامسونگ هیچ‌وقت گروه‌های دیگر را فراموش نمی‌کند و برای آن‌ها هم محصولاتی با قیمت پایین‌تر می‌سازد. اگر خانواده گلکسی اس ۲۰ را ملاک قرار دهیم، با وجود این که خود گلکسی اس ۲۰ قیمت کمتری نسبت به برادران بزرگ‌ترش دارد، اما همچنان محصولی گران است که هر کسی توانایی خرید آن را ندارد. سامسونگ پارسال از گلکسی اس ۱۰ لایت رونمایی کرد و امسال هم انتظار می‌رود که دستگاهی مشابه را با نام گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن به بازار بفرستد.

چند وقت پیش گزارشی درباره گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن منتشر شده بود که بخشی از مشخصات فنی آن را با ما در میان می‌گذاشت. حالا امروز یک رسانه کره‌ای جزئیات جدیدی را درباره این گوشی فاش کرده که در ادامه آن را به اطلاع شما می‌رسانیم. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

اگر فکر می‌کنید اطلاعات افشایی قبلی از گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن بیش از اندازه خوب بود، باید به شما بگوییم که در عوض دوربین این دستگاه به اندازه‌ای که ممکن است برخی انتظارش را داشته باشند خوب نیست. البته گلکسی اس ۱۰ لایت هم از نظر دوربین چندان قدرتمند به حساب نمی‌آمد، ولی همان لنز ۴۸ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن با لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی جایگزین شده است.

این گوشی هم مثل گلکسی اس ۱۰ لایت همچنان لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. علاوه بر این، انتظار می‌رود که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اس ۱۰ لایت و A71 نیز در این تلفن هوشمند حاضر شود. با این حال، فعلا اطلاعات و جزئیات بیشتری مثل دیافراگم یا لرزشگیر دوربین در دسترس نیست.

Galaxy S10 Lite

اندازه گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن به احتمال زیادی از نسخه استاندارد گلکسی اس ۲۰ بزرگ‌تر خواهد بود، اما بعید است که با محصولی فراتر از ۶.۵ یا ۶.۷ اینچ طرف باشیم. پر واضح است که نقطه قوت اصلی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن قیمت آن خواهد بود. به گفته این رسانه کره‌ای، سامسونگ دستگاه مذکور را با قیمتی در حدود ۷۵۰ دلار روانه بازار خانگی خود می‌کند. اما این قیمت برای بازارهای جهانی احتمالا چیزی در حدود ۸۰۰ دلار خواهد بود.

نکته عجیب بعدی این است که هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی از 5G در این دستگاه دیده نمی‌شود، با این حال در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که این گوشی در بازارهای تحت پوشش از جدیدترین فناوری‌های ارتباطی پشتیبانی خواهد کرد. اگر چنین ادعایی حقیقت داشته باشد، پشتیبانی از 5G می‌تواند قیمت ۸۰۰ دلاری این دستگاه را توجیه کند. گلکسی اس ۱۰ لایت که صرفا از 4G پشتیبانی می‌کرد پارسال با قیمت ۶۵۰ دلار و با یک پردازنده قدیمی‌تر به بازار آمد. اکنون انتظار داریم که گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن نمایشگری ۱۲۰ هرتزی، IP68 و قابلیت‌های بهتری داشته باشد.

منبع خبر امروز می‌گوید گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن (FE) در ماه اکتبر ۲۰۲۰ به بازار می‌آید و سامسونگ انتظار دارد که تا پایان سال جاری میلادی ۵ میلیون دستگاه از این مدل بفروشد. از نظر سامسونگ این بازه زمانی سه‌ماهه کافی است تا فروشی فوق‌العاده را برای تلفن مذکور به ارمغان بیاورد و عملکردی را به جا بگذارد که حتی بهتر از پرچمداران اصلی این شرکت است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)