خانهاخبار
لنوو از لپتاپ‌های سری Legion 5 و IdeaPad Gaming 3 با Ryzen 4000 رونمایی کرد

لنوو از لپتاپ‌های سری Legion 5 و IdeaPad Gaming 3 با Ryzen 4000 رونمایی کرد

شرکت لنوو امروز از سه لپتاپ جدید رونمایی کرد که دو تا از سری Legion 5 هستند و دیگری IdeaPad Gaming 3 نام دارد. این محصولات از پردازنده سری AMD Ryzen 4000 استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۴/۳۱

شرکت‌های تولیدکننده کامپیوتر به عرضه محصولات مجهز به پردازنده سری رایزن ۴۰۰۰ شرکت AMD ادامه می‌دهند. جدیدترین این محصولات لپ‌تاپی محصول شرکت لنوو است که Legion 5 نام دارد و در دو نسخه ۱۷ و ۱۵ اینچی عرضه می‌شود. علاوه بر این، لپ‌تاپ دیگری به نام Legion 5P و Ideapad Gaming 3 نیز معرفی شده که در ادامه مطلب به معرفی آن می‌پردازیم.

Lenovo Legion 5

Lenovo Legion 5 17-inch

همان طور که گفتیم، لپ‌تاپ Legion 5 دو نسخه دارد که یکی ۱۵.۶ اینچی و دیگری ۱۷.۳ اینچی است. این محصول با حداکثر پردازنده AMD Ryzen 7 4800 H-Series، گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060، رم ۱۶ گیگابایتی 3200MHz DDR4 و حافظه داخلی ۱ ترابایتی PCIe SSD عرضه می‌شود.

Lenovo Legion 5 15-inch

این لپ‌تاپ در بخش نمایشگر از صفحه‌ای ۱۴۴ هرتزی با رزولوشن 1080p استفاده می‌کند و با دالبی ویژن سازگار است. نسخه ۱۷.۳ اینچی Legion 5 همچنین از فناوری‌های Legion Coldfront 2.0، کنسول Legion TrueStrike و یک باتری با عمر ۷.۵ ساعته بهره می‌برد.

Lenovo Legion 5P

image

لپ‌تاپ Legion 5P محصولی باکیفیت‌تر است که می‌تواند پردازنده و گرافیک خود را تا حداکثر AMD Ryzen 7 4800 H-Series و NVIDIA GeForce RTX 2060 ارتقا دهد. این دستگاه در بخش رم قادر به پشتیبانی تا ۳۲ گیگابایت 3200MHz DDR4 و در بخش حافظه داخلی با همان ۱ ترابایت PCIe SSD سازگار است.

لنوو این لپ‌تاپ را با فناوری‌های Dual Burn و Lenovo Q-Control 3.0 همراه کرده تا بیشترین توانایی اجرایی و کنترلی را داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های جذاب Legion 5P می‌توانیم به برخورداری از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی با تاخیر ۵ میلی‌ثانیه‌ای، رزولوشن FHD و دالبی اتموس اشاره کنیم.

Lenovo IdeaPad Gaming 3

image

لپ‌تاپ آخر IdeaPad Gaming 3 نام دارد که از حداکثر پردازنده AMD Ryzen 7 4800 H-Series و گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti برخوردار است. این محصول نیز از فناوری Lenovo Q-Control 3.0 پشتیبانی می‌کند. نمایشگر IdeaPad Gaming 3 نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و رزولوشن آن FHD است. این دستگاه می‌تواند با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و ۱ ترابایت حافظه PCIe SSD عرضه شود.


در خصوص قیمت و تاریخ عرضه، مدل ۱۷ اینچی Lenovo Legion 5 از ماه سپتامبر ۲۰۲۰ با قیمت پایه ۱۰۸۹ دلار، مدل ۱۵ اینچی Lenovo Legion 5 از همین حالا (با گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti) با قیمت پایه ۷۵۹ دلار و Lenovo IdeaPad Gaming 3 از اواخر ماه ژوئیه با قیمت پایه ۶۵۹ دلار به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)