خانهاخبار
سونی در اقدامی عجیب، خریداران پلی استیشن 5 را شوک زده کرد!

سونی در اقدامی عجیب، خریداران پلی استیشن 5 را شوک زده کرد!

پیش خرید پلی استیشن 5 هنوز آغاز نشده، اما اتفاقی جالب در این مورد رخ داده است.
۱۳۹۹/۴/۳۱

طبق بررسی‌های انجام شده، ظاهرا هر فرد تنها قادر به پیش خرید یک دستگاه پلی استیشن 5 (از Direct Store پلی استیشن) خواهد بود.

یکی از کاربران وب سایت Reddit با نام کاربری Kgarvey به تازگی با تحلیل و بررسی کدهای وب سایت PlayStation Direct، با پیام هشدار عجیبی روبرو شد که به کاربران، اجازه پیش خرید بیش از یک دستگاه را نمی‌دهد. این پیغام هشدار زمانی که فرد قصد داشته باشد تا بیش از یک دستگاه PS5 خریداری کند، روی صفحه به نمایش در می‌آید.

همچنین در سورس کدهای صفحه یاد شده، لیبل‌هایی با عنوان PlayStation 5 compatible، مخصوص محصولات مربوط به پلی استیشن 4 دیده می‌شود. هنوز مشخص نیست که این لیبل مخصوص بازی‌ها طراحی شده، یا شامل لوازم جانبی این کنسول خواهد شد. اما وجود چنین لیبلی حاکی از آن است که تنها بخشی از محصولات تولید شده برای پلی استیشن 4، با نسل جدید این کنسول، یعنی پلی استیشن 5 همخوانی خواهد داشت.

در گزارشی دیگر، شاهد این موضوع هستیم که کمپانی سونی، خط تولید پلی استیشن 5 را قدرت بخشیده و قصد دارد تا روند تولید آن را با سرعت بیشتری طی کند. به دلیل شیوع ویروس کرونا، مطمئنا درخواست برای خرید این محصول نسبتا زیاد خواهد بود و مسئولان سونی قصد دارند تا پایان سال جاری میلادی (2020) حدود ده میلیون دستگاه پلی استیشن 5 را تولید کنند. البته هزینه‌های انتقال و جابجایی برای این محصول نسبتا زیاد خواد بود. چرا که پلی استیشن 5 در کشور چین تولید می‌شود و سپس از طریق راه دریایی، به کشورهای مختلف فرستاده می‌شود. از طرف دیگر، خط تولید کنترلرهای DualSense نیز تقویت شده است تا آمار تولید آن بالا رود.

image

 

در حال حاضر و در زمان نگارش این مطلب، تاریخ عرضه رسمی و قیمت پلی استیشن 5 هنوز مشخص نشده است. اما از آن جا که پیام هشدار یاد شده در صفحه PlayStation Direct ظاهر شده، حکایت از نزدیک بودن موعد عرضه رسمی پلی استیشن 5 دارد. پس همواره با رسانه جی اس ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی قرار بگیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)