خانهاخبار
آپدیت جدید وان پلاس 8، زبان کاربری وان پلاس بادز را لو داد!

آپدیت جدید وان پلاس 8، زبان کاربری وان پلاس بادز را لو داد!

سه شنبه سی و یکم تیرماه، هدفون بی سیم وان پلاس بادز به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۳۱

همان طور که پیش تر به سمع و نظر شما رسانده بودیم، وان پلاس قصد دارد تا در تاریخ بیست و یکم جولای مصادف با سی و یکم تیر ماه رویدادی را به صورت آنلاین برگزار کرده و در خلال آن، از محصولات جدید خود مانند گوشی هوشمند وان پلاس نورد و هدفون بی سیم وان پلاس بادز رونمایی کند.

هدفون وایرلس جدید که احتمالا با قیمت 99.99 دلار روانه بازار می‌شود، به تازگی در ویدئویی نیز مشاهده شده است. پیش تر مسئولان وب سایت 9to5Google به این موضوع اشاره کرده بودند. که وان پلاس بادز در سه رنگ مشکی، آبی و سفید معرفی خواهد شد و حالا در آخرین آپدیت نرم‌افزاری ارائه شده برای گوشی هوشمند وان پلاس 8، تصاویر زیادی از این محصول لو رفته است.

 

زبان طراحی این محصول احتمالا از Bullets Wireless الهام گرفته شده است و همان طور که پیش بینی می‌شد، سرپوش‌های سیلیکونی نیز برای آن در نظر گرفته نشده است. این تصاویر همچنین حاکی از آن است که کیس شارژ وان پلاس بادز تقریبا به صورت دایره‌ای خواهد بود که یک قسمت دایره‌ای رنگ کوچک نیز مخصوص LED روی بدنه آن به چشم می‌خورد. مسئولان وان پلاس تأیید کرده‌اند که باتری این هدفون بی سیم در صورت مصرف نرمال، حدودا 30 ساعت دوام خواهد آورد و به لطف تکنولوژی Warp Charge و تنها با ده دقیقه شارژ، می‌توانید 10 ساعت از آن استفاده کنید. البته فناوری شارژ بی‌سیم به منظور کاهش قیمت، برای وان پلاس بادز در نظر گرفته نشده است.

بدنه کیس شارژ این هدفون بی‌سیم به حالت مات طراحی شده و مدل آبی رنگ آن، از بدنه داخلی زرد رنگ برخوردار است.

 

در کدهای آپدیت جدید گوشی هوشمند وان پلاس 8 همچنین مدارکی دال بر قابلیت Find my Device دیده شده است و در کنار آن، حالت‌های مختلف اولایزر نیز برای OnePlus Buds در نظر گرفته شده است که با عنوان Sound Types از آن یاد می‌شود.

بر اساس تصاویر قرار گرفته در فایل فرمور مربوطه، پشتیبانی از دالبی اتموس، کنترل‌های لمسی و اتصال سریع نیز از جمله ویژگی‌های وان پلاس بادز خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این محصول به یک اپلیکیشن مستقل نیز مجهز باشد.

image

image

 

در نهایت بد نیست بدانید که هدفون بی‌سیم OnePlus Buds به ویژگی حذف نویز فعال (Active Noise Cancelation) مجهز نیست که البته برای محصولی با این قسمت (99.99 دلار)، انتظار نمی‌رود که چنین قابلیت پشتیبانی شود. به جای آن، مسئولان وان پلاس تصمیم گرفته‌اند تا روی کیفیت صدا و ابزارهای ارتباطی آن سرمایه گذاری کنند. در نهایت تا عرضه رسمی و در دسترس قرار گرفتن آن ها باید منتظر بمانیم و ببینیم که محصول جدید وان پلاس، چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ساسان

۱۳۹۹/۷/۲۲
کسی اطلاع داره که تو ایران موجود میشه یا نه؟