خانهاخبار
مشخصات اصلی گلکسی M31s و تاریخ عرضه آن اعلام شد

مشخصات اصلی گلکسی M31s و تاریخ عرضه آن اعلام شد

آمازون هند با پرده‌برداری از گلکسی M31s اعلام کرد که این گوشی چه مشخصاتی دارد و در چه تاریخی رسما وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۹/۴/۳۰

پیش‌تر در گزارش‌ها اعلام شده بود که سامسونگ مشغول کار روی دو تلفن هوشمند جدید به نام‌های گلکسی M31s و گلکسی M51 است. حالا شعبه هند آمازون از گلکسی M31s پرده‌برداری کرده و با انتشار مشخصات این دستگاه تاریخ عرضه آن را با عموم کاربران به اشتراک گذاشته است.

image

گلکسی M31s اولین موبایل از سری گلکسی M است که نمایشگر سوپر امولد Infinity-O دارد؛ یعنی دوربین سلفی آن در حفره‌ای در مرکز بخش بالایی صفحه قرار گرفته است. نمایشگر این گوشی رزولوشن +FHD دارد ولی اندازه آن فعلا مشخص نیست. گلکسی M31s انرژی خود را از یک باتری بزرگ ۶ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ معکوس برخوردار است.

image

این تلفن هوشمند دوربینی چهارگانه دارد که لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. گلکسی M31s از قابلیت برداشت تکی (Single Take) پشتیبانی می‌کند که پیش‌تر در گوشی‌های رده بالای سامسونگ عرضه شده بود. علاوه بر این، گلکسی M31s حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد.

image

گزارش‌های قبلی نشان داده بود که موبایل مذکور از اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.1 بهره می‌برد. گلکسی M31s به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 مجهز است. به‌علاوه، انتظار می‌رود که این گوشی از فیلم‌برداری 4K، دو سیم کارت، LTE، جی‌پی‌اس، وای فای، بلوتوث ۵.۰، ان‌اف‌سی، درگاه USB-C و جک هدفون پشتیبانی کند.

image

گلکسی M31s در دو رنگ آبی و مشکی در تاریخ ۳۰ ژوئیه مصادف با ۹ مرداد عرضه می‌شود. پیش‌تر در گزارشی گفته شده بود که قیمت این گوشی می‌تواند در حدود ۲۶۶ دلار باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Sajjad

۱۳۹۹/۹/۲۶
سلام
بنده این گوشی رو دارم و دیروز به دستم رسید و رجیستر هم شده هرکس مایل به خرید هستش تماس بگیره
لطفا برای آمار گرفتن و سوالای الکی تماس نگیرید
09367415522

مصطفی

۱۳۹۹/۹/۱۹
سلام این گوشی کی در بازار ایران موجود میشه؟

امیرحسین اوجانی

۱۳۹۹/۹/۴
چرا کسی جواب گو نیست کی میاد ایران؟

امیرحسین اوجانی

۱۳۹۹/۹/۴
کی جواب گو هست ما میخواهیم بدونیم کی میاد

امیر حسین

۱۳۹۹/۸/۱۰
تروخدا یکی بگه کی میاد