خانهاخبار
قیمت هدفون بی سیم وان پلاس بادز مشخص شد

قیمت هدفون بی سیم وان پلاس بادز مشخص شد

OnePlus Buds، هدفون بی سیم جدید وان پلاس در رویداد بیست و یکم جولای معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۳۰

اولین هدفون بی سیم واقعی کمپانی وان پلاس با نام OnePlus Buds، بیست و یکم جولای مصادف با سی و یکم تیر ماه (فردا) در کنار گوشی هوشمند وان پلاس نورد معرفی می‌شود.

به تازگی تصویری از آقای Carl Pei، یکی از بنیانگذاران وان پلاس منتشر شده که در حال استفاده از نسخه آبی رنگ هدفون بی سیم وان پلاس دیده شده است. برخی قابلیت‌های آن نیز به عنوان شایعات در رسانه‌های خبری افشا شد. حالا امروز کمپانی وان پلاس با ارائه ویدئویی، از قیمت تقریبی آن نیز پرده برداری کرد.

image

 

بر اساس این تیزر ویدئویی، وان پلاس بادز با قیمتی کمتر از 100 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. پیش بینی می‌شود که این محصول با قیمت 99.99 دلار به دنیای تکنولوژی معرفی شود که در مقایسه با ایرپادر اپل یا گلکسی بادز پلاس سامسونگ، از ارزش خرید بالاتری برخوردار است.

وان پلاس بادز از لحاظ طراحی، به سبک هدفون‌های توگوشی ساخته خواهد شد و به این تریب، احتمالا شاهد قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancelation) نخواهیم بود. البته پیش بینی می‌شود که در حین مکالمه، این هدفون از قابلیت حذف صداهای اطراف بهره‌مند باشد و به این ترتیب شخص مخاطب شما در آن سمت مکالمه، صدای‌تان را به خوبی خواهد شنید.

باتری این دستگاه در صورت پخش موزیک به صورت مداوم، حدودا 7 ساعت دوام خواهد آورد. همچنین وان پلاس تصمیم گرفته تا از تکنولوژی شارژ بی‌سیم به منظور کاهش قیمت استفاده نکرده و به جای آن، از فناور Warp Charge استفاده کند. به این ترتیب در صورت اتصال هدفون به شارژ به مدت ده دقیقه، می‌توانید ده ساعت از آن استفاده کنید.

مسئولان وان پلاس همچنین قول صدایی فوق‌العاده را به عنوان خروجی به کاربران داده‌اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد آن‌ها در حالت کلی چگونه خواهد بود. راه‌های ارتباطی جالبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. اما باید ببینیم که آیا امکان استفاده و اتصال هر یک از گوشی‌های به عنوان جداگانه امکان پذیر است یا خیر.

تمامی این موارد، فردا شب پس از معرفی این محصول در کنار گوشی هوشمند وان پلاس نورد مشخص می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)