خانهاخبار
زنفون 7 و زنفون 7 پرو با اسنپدراگون 865 و 865 پلاس مشاهده شدند

زنفون 7 و زنفون 7 پرو با اسنپدراگون 865 و 865 پلاس مشاهده شدند

کد منبع هسته ایسوس از وجود دو تلفن هوشمند جدید به نام‌های زنفون 7 و 7 پرو خبر می‌دهد که به‌ترتیب از جدیدترین پردازنده‌های کوآلکام استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۴/۲۹

با وجود این که در حال حاضر همه منتظر عرضه ایسوس ROG Phone 3 هستند، ولی ظاهرا این شرکت به‌طور همزمان روی دو تلفن هوشمند دیگر به نام‌های زنفون ۷ و زنفون ۷ پرو نیز کار می‌کند. بر اساس اطلاعاتی که از کالبدشکافی کد منبع هسته دستگاهی با اسم رمز Asus ZF مشاهده شده است، این دستگاه دو سرعت کلاک ۲.۸۴ و ۳.۰۹ گیگاهرتزی دارد که احتمالا به دو دستگاه مختلف اشاره می‌کند.

مدل اول با سرعت کلاک ۲.۸۴ گیگاهرتزی مربوط به هسته اصلی کریو ۵۸۵ پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ است. در حالی که کوآلکام سرعت این هسته را در اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس با افزایش ۱۰ درصدی به ۳.۰۹ گیگاهرتز رسانده است. با این حساب، ایسوس احتمالا مشغول کار روی دستگاهی به نام زنفون ۷ با اسنپدراگون ۸۶۵ و دستگاهی به نام زنفون ۷ پرو با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است. این پردازنده قرار است بر روی ROG Phone 3 نیز به کار گرفته شود.

image

نام ZenFone یا مخفف آن یعنی ZF نام تجاری یکی از خطوط تولید تلفن‌های هوشمند ایسوس است. پیش‌تر نتایج بنچمارک محصولی به نام Zenfone ZF منتشر شده بود که از مادربرد kona استفاده می‌کرد. نام kona مربوط به اسنپدراگون ۸۶۵ است اما می‌تواند برای اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس نیز به کار برود. به‌علاوه، یک منبع مستقل تایوانی قبلا از وجود زنفون ۷ پرو خبر داده بود. انتظار داریم که این سری به زودی معرفی شود و با پردازنده قدرتمند خود بتواند حرف‌های زیادی برای زدن داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)