خانهاخبار
نتیجه بنچمارک وان پلاس نورد مشخص شد

نتیجه بنچمارک وان پلاس نورد مشخص شد

این روزها محصول جدید وان پلاس با نام Nord، توجه تمامی رسانه‌های خبری را به خود جلب کرده است.
۱۳۹۹/۴/۲۹

وان پلاس نورد که یکی از محصولات میان رده کمپانی OnePlus به حساب می‌آید، حواشی و شایعات زیادی را با خود به همراه داشته است. از لو رفتن زبان طراحی آن توسط مدیران و مسئولان وان پلاس گرفته تا مشخصات سخت‌افزاری که به صورت حرف و حدیث‌های مختلف در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود.

image

 

حالا به نظر می‌رسد که جای بسیار کوچکی برای اسرار و رموز One Plus Nord باقی مانده است. اما امروز با انتشار تصویر بنچمارک این مسئولان، اطلاعات دیگری در مورد آن منتشر شد. در این تصویر شاهد لو رفتن برخی مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس نورد از جمله پردازنده و رم دستگاه هستیم. به نظر می‌رسد که مسئولان وان پلاس تصمیم گرفته‌اند تا این محصول را با مشخصات سخت‌افزاری مختلف برای کشورهای متفاوت طراحی کرده و ارسال کنند. طبق تصاویر بنچمارک، وان پلاس نهورد از پردازنده اسنپدراگون 765G و شش گیگابایت رم برخوردار خواهد بود و این در حالی است که برخی تحلیل گران بر این باور هستند که مهندسان وان پلاس، مدل دیگری با پردازنده اسنپدراگون 690 و مقدار کمتری از رم را برای کشور هند طراحی کرده‌اند.

image

 

اما با اطلاعاتی که امروز در تصویر بنچمارک به دست آمده، ظاهرا کاربرانی که در کشور هند زندگی کرده و علاقمند به خرید وان پلاس نورد هستند، این محصول را با همان مشخصات سخت‌افراری معمول دریافت خواهند کرد. شماره ساخت این محصول، AC2001 خواهد بود که البته مقدار رم دستگاهی که در بنچمارک ظاهر شده، 12 گیگابایت است.

 

از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس نورد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتزی
  • دوربین چهارگانه (لنز 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی با دریچه دیافراگم f/1.75 و لرزشگیر تصویر به عنوان دوربین اصلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید، لنز 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و لنز ماکرو)
  • دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی با زاویه دید 105 درجه‌ای برای تصاویر اولتراواید
  • باتری 4115 میلی آ«پر ساعتی با شارژر فست شارژ 30 واتی
  • بلوتوث نسخه 5.1
  • NFC
  • وزن: 185 گرم
  • رنگ بندی: آبی تیله‌ای، خاکستری اونیکس و خاکستری Ash

 

وان پلاس نورد در تاریخ بیست و یکم جولای مصادف با سی و یکم تیر ماه به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)