خانهاخبار
تأییدیه بلوتوث گوشی هوشمند Galaxy M51 سامسونگ صادر شد

تأییدیه بلوتوث گوشی هوشمند Galaxy M51 سامسونگ صادر شد

قدرتمند ترین محصول سری M سامسونگ، به زودی از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۴/۲۹

محصولاتی که در سری M سامسونگ قرار می‌گیرند، به عنوان گجت‌هایی با قیمت مقرون به صرفه شناسایی می‌شوند. یکی از جدید ترین محصولات این سری که ظاهرا لقب قدرتمندترین را نیز به خود اختصاص خواهد داد، با نام Galaxy M51 در حال طراحی و توسعه است.

برخی شایعات در مورد این محصول حاکی از آن است که نمایشگر OLED آن، توسط China Star تولید خواهد شد و به این ترتیب، اولین بار است که محصولی از سامسونگ را شاهد خواهیم بود که نمایشگر آن توسط بخش تولید صفحه نمایش این کمپانی کره‌ای تولید نمی‌شود.

از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری Galaxy M31 می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 730، هشت گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. سنسور تشخیص اثر انگشت نیز درون نمایشگر آن تعبیه خواهد شد. در قسمت پشت بدنه، شاهد دوربین‌ چهارگانه با چینش مربعی خواهیم بود که سنسور 64 مگاپیکسلی، لنز اصلی آن را تشکیل می‌دهد. در قسمت بالای نمایشگر، ناچ قطره‌ای را شاهد خواهیم بود که محل قرارگیری دوربین سلفی است.

وب‌سایت اختصاصی گروه تجاری بلوتوث روز گذشته مدارکی را کشف کرد که از صدور تأییدیه بلوتوث گلکسی ام 51 حکایت دارد. این محصول که با شماره ساخت SM-M515F در دسترس خریداران قرار می‌گیرد، به نسخه پنجم بلوتوث (Bluetooth 5.0) مجهز است. حرف و حدیث‌های جدیدی که در مورد این محصول مطرح می‌شود، حاکی از آن است که در ماه سپتامبر و درست دو ماه پس از دریافت تأییدیه بلوتوث، شاهد رونمایی از Galaxy M51 سامسونگ خواهیم بود.

image

 

طبق شایعات، مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 6800 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که پیش‌تر برای گلکسی ام 41 در نظر گرفته شده بود. قرارگیری باتری با این ظرفیت روی چنین محصولی، برای اولین بار است که رخ می‌دهد و محصولات سری گلکسی تا به حال، میزان باتری با چنین قدرتی نبوده‌اند.

کمپانی سامسونگ، سری M و A محصولات خود را برای رقابت با گوشی‌های هوشمند شیائومی وارد کشور هند می‌کند. بد نیست بدانید که شیائومی، به عنوان معروف ترین تولید کننده در کشور هند به شمار می‌رود.

در سه ماهه دوم سال جاری میلادی (2020)، حد فایل ماه‌های آوریل تا ژوئن، سامسونگ در کشور هند با رکورد فروش 2.9 میلیون گوشی هوشمند، بعد از شیائومی و Vivo به عنوان سومین تولید کننده اسمارت فون شناخته شد. بد نیست بدانید که در سه ماهه دوم سال گذشته، این عدد به 7.3 میلیون دستگاه رسیده بود و حالا با کاهش 60 درصدی روبرو شده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)