خانهاخبار
بخشی از تیزر ویدئویی گلکسی بادز لایو لو رفت!

بخشی از تیزر ویدئویی گلکسی بادز لایو لو رفت!

هدفون بی‌سیم سامسونگ بر اساس پیش بینی‌ها، پنجم آگکوست معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۴/۲۹

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که سامسونگ تصمیم دارد تا روز پنجم آگوست مصادف با پانزدهم مرداد ماه در رویداد جهانی Unpacked، از هدفون بی سیم جدید خود با نام گلکسی بادز لایو پرده برداری کند. زبان طراحی این محصول مانند لوبیا بوده و تا به امروز، تصاویر رندر شده‌ای از آن منتشر شده که هدفون بی‌سیم سامسونگ را در سه رنگ سفید، رزگلد و مشکی به نمایش می‌گذارد. اما امروز در شبکه اجتماعی توییتر، شخصی با نام کاربری h0x0d@ که با نام WalkingCat در این محیط شناخته می‌شود، بخشی از تیزر ویدئویی گلکسی بادز لایو را منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد که این هدفون بی‌سیم، اولین محصول سامسونگ خواهد بود که به قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancelation) که به اختصار با نام ANC از آن یاد می‌شود، مجهز شده است. به این ترتیب شاهد آن خواهیم بود که گلکسی بادز لایو، به رقابت سرسختانه‌ای با ایرپادز پرو اپل می‌رود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از میدان نبرد پیروز بیرون می‌آیند.

image

 

این تیزر ویدئویی که شباهت زیادی به نسخه رسمی تولید شده توسط سامسونگ دارد، امروز در توییتر منتشر شد و در حالی که هیچ گونه اشاره‌ای در این ویدئوی خیلی کوتاه به موضوع خاصی نشده است، اما به نظر می‌رسد که وجود ویژگی ANC یا همان حذف نویز فعال را مورد تأیید قرار می‌دهد. در این فیلم کوتاه، زبان طراحی گلکسی بادز لایو مجددا مهر تأیید دریافت کرده و رنگ بندی آن نیز به این ترتیب کاملا مشخص شده است.

image

 

سامسونگ مجددا بر خلاف بسیاری از شرکت‌های چینی، تصمیم گرفته تا زبان طراحی ایرپادز پرو را کپی نکرده و طراحی اختصاصی خود را به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد. گلکسی بادز و مدل پلاس آن، از لحاظ طراحی هیچ ارتباطی با ایرپادز نداشتند و حالا گلکسی بادز لایو نیز از این نظر، هیچ شباهتی به ایرپادز پرو نخواهد داشت.

بد نیست بدانید که گلکسی بادز و مدل پلاس آن در هنگام استفاده، کاملا راحت بودن و کاربران هیچ مشکلی با آن ها نداشتند و مطمئنا با وجود طراحی عجیب و غریب Galaxy Buds Live، راحتی و استفاده مناسب از آن‌ها در هنگام طراحی و ساخت مورد توجه مهندسان سامسونگ قرار گرفته است. بیش از این شما را منتظر نگذاشته و دعوت می‌کنیم تا این کلیپ ویدئویی کوتاه را تماشا کنید:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)